تهران-ایسکانیوز: حسن هاشمی، وزیر بهداشت، همزمان با هفته سلامت در مراسم پیاده‌روی خانوادگی حضور یافت، در این مراسم محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان و محمد باقر قالیباف، شهردار تهران نیز پیاده روی کردند.

وزیر بهداشت، حسن هاشمی
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، در این مراسم پیاده روی که در بوستان جوانمردان تهران برگزار شد، حسن هاشمی، وزیر بهداشت در مورد رضایت خود از هفته سلامت گفت: هفته سلامت از جهت اطلاع رسانی نسبتا خوب بود اما می‌توانست بهتر باشد، در هر صورت مهم خود مردم هستند چرا که باید به بحث سلامت،بهداشت و پیشگیری توجه کنند تا این گونه حرکت ها موثر باشد.
هاشمی با اشاره به نقش مردم در مراقبت از سلامت خود، گفت: مردم باید به فکر سلامتی خود باشند، درمان آخرین مرحله حوزه سلامت است.
وزیر بهداشت در مورد الزام دستگاه‌ها برای سلامت مردم، گفت: طرح‌های دستگاه‌های مختلف نباید به سلامت روحی، روانی و جسمی مردم آسیب برسانند و در عین حال این گونه طرح های ملی باید دارای پیوست سلامت بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند.
او درمورد اهمیت پیاده روی گفت: این برنامه را با همکاری وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران برگزار کردیم و امیدواریم که مردم برای کاهش وزن و پیشگیری از افزایش آن، پیاده روی کنند.

 
کد خبر: 254776

وب گردی

وب گردی