تهران- ایسکانیوز:سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد با دیدگاه های حرفه ای اداره می شود و نگاه آنها به ورزش های غیر توپی بی نظیر است.


علی اسفندیاری سر مربی تیم ووشو دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز گفت: به زودی جلسه ای با دکتر دادکان خواهیم داشت تا برنامه های آتی تیم را با وی هماهنگ کنیم .


اسفندیاری با اشاره به مسابقات سال گذشته گفت: در مجموع توانستیم علی رغم آسیب دیدگی فرشاد عربی در ساندا کسب مقام دوم را به دست آوریم .

وی با اشاره به حضور دادکان در ورزش دانشگاه آزاد گفت: قطعا شرایط بهتری با حضور ایشان صوت گرفته چه از لحاظ سخت افزاری و سالن و چه از لحاظ مالی  که یک اتفاق خوب در ورزش دانشگاه آزاد صورت گرفته است.

وی با اشاره به جلسه آتی خود با دکتر دادکان گفت: یکی از مسائل قابل طرح در این نشست ٰ با توجه به قهرمانی بازیکنان این تیم و آسیب دیدگی های زیاد در این ورزش درخواست افزایش دستمزد را خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد تا جواز حضور در تورنمنت های خارجی را نیز به دست آوریم.

اسفندیاری گفت: در سال گذشته مسابقات دانشجویی در اصفهان برگزار شد و از دل همان مسابقات تعدادی از دانشجویان مستعد برای تیم باشگاهی دانشگاه آزاد انتخاب شدند که توانستند قهرمانان دیگر باشگاه ها را شکست دهندٰ ٰ این افراد در جمع باتجربه های تیم باعث شکوفایی و پیشرفت شد.

وی در انتها گفت: قطعا بادید گسترده دانشگاه آزاد به ورزش و همچنین ورزش های غیر توپی ٰ می توان آینده خوبی برای ورزش در این دانشگاه  متصور شد.
کد خبر: 255122

وب گردی

وب گردی