تهران-ایسکانیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند توجه عمیق به مسائل فرهنگی و تلاش بیشتر در پژوهش و مخصوصا تبدیل دانش به ثروت و کامل کردن حلقه تولید علم را در اولویت فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.

تهران-ایسکانیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند توجه عمیق به مسائل فرهنگی و تلاش بیشتر در پژوهش و مخصوصا تبدیل دانش به ثروت و کامل کردن حلقه تولید علم را در اولویت فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.


آصف زارع در مراسم معارفه حجت الاسلام محمد علی تابعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی که با حضور فرماندار، معاون هماهنگی دانشگاهای آزاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد، انتصاب شایسته حجت الاسلام تابعی را تبریک گفت و به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات گسترده فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.


وی با تقدیر از تلاش های ارزنده حجت الاسلام مسعودی گفت: قطعا با حضور حجت الاسلام تابعی نیرو و انگیزهٔ مضاعفی به دانشگاه آزاد اسلامی افزوده خواهد شد.




رسالت دانشگاه‌ها شکوفایی استعداد جوانان دانشجوست


امام جمعه بیرجند گفت: رسالت دانشگاه‌ها شکوفایی استعداد جوانان دانشجوست، چرا که دانشجویان بالا‌ترین ثروت ما هستند و باید پژوهش محور باشند و پژوهش‌ها باید بر اساس نیاز جامعه باشد و دانشگاه‌ها باید بتوانند درد مردم را حل کنند.




 حجت الاسلام  رضایی بیرجندی در مراسم معارفه حجت الاسلام محمد علی تابعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی که با حضور فرماندار، معاون هماهنگی دانشگاهای آزاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان برگزار شد، درباره نقش بسیار مهم دانشگاه‌ها در جامعه اظهار کرد: رسالت دانشگاه‌ها شکوفایی استعداد جوانان عزیز دانشجوست، چرا که دانشجویان بالا‌ترین ثروت ما هستند.


قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، ضرورت و اهمیت امنیت در جامعه را یادآور شد و افزود: توسعه همه جانبه جز در سایه امنیت منبعث از ایمان متصور نیست و در حقیقت امنیت جز با ایمان محقق نمی‌شود.


امام جمعه بیرجند گفت: حجت الاسلام تابعی روحانی هوشیار و با انگیزه است و خودش را وقف خدمت به استان کرده است.


وی با ارج گذاری به تلاش‌ها و مجاهدت های خالصانه حجت الاسلام حسین مسعودی گفت: صمیمانه از این روحانی جلیل القدر تشکر می‌کنم.






دشمن در دانشگاه‌ها در پی علم زدایی و دین زدایی است


در ادامه این مراسم حجت الاسلام جعفری رئیس استانی دفا‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با توجه به اینکه دشمن در دانشگاه‌ها در پی علم زدایی و دین زدایی است، به اهمیت و نقش بسیار مهم دفا‌تر نهاد رهبری در تعمیق فرهنگ اسلامی پرداخت و گفت: آنچه دنیا را نسبت به ایران اسلامی خیره کرده، زمامداری معنوی ایران است که با آن نمی‌توانند کنار بیایند.



کد خبر: 255197

وب گردی

وب گردی