تهران_ایسکانیوز، رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، ‌معادن و کشاورزی تهران، گفت: ‌انتظار این است که دولت، بخش خصوصی را به عنوان منتقد در کنارخود بپذیرد .

به گزارش ایسکانیوز، مسعودخوانساری که در نخستین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران به عنوان رئیس اتاق برگزیده شده است، افزود: با تعامل با نمایندگان دولتی اتاق تلاش می کنیم همدلی و همزبانی میان دولت و بخش خصوصی برقرار شود، زیرا نمایندگان بخش خصوصی می توانند کمک کار و یار دولت باشند.

دولت باید به قول های خود در تقویت بخش خصوصی عمل کند

وی، با اشاره به اینکه به تعهداتمان در کمک به دولت و تلاش برای رونق اقتصادی عمل خواهیم کرد، افزود:‌ دولت باید به قول های خود در تقویت بخش خصوصی عمل کند .
خوانساری،گفت: ‌دولت و بخش خصوصی باید بیشتر از قبل راه خروج از رکود را دنبال کنند تا رشد اقتصادی مثبت در سال 94 بیشتر از قبل ادامه پیدا کند و بتوانیم بعد از سالها به بازارهای جهانی دسترسی یابیم.

وی،گفت: توافق لوزان امید را در میان سرمایه گذاران خارجی ایجاد کرد و بخش خصوصی نیز می تواند بهتر و موثرتر از گذشته برای جذب سرمایه گذاری خارجی عمل کند.
تاکيد رئيس جديد اتاق تهران بر ادامه پژوهش محوری

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، گفت: لایحه خروج از رکود مهمترین کار در عرصه اقتصاد کشور بود که نسخه اصلی آن در اتاق تهران تهیه شد.

خوانساری،افزود: رسانه ها همواره کمک کار و حامی بخش خصوصی و به ویژه اتاق بازرگانی بودند که امیدواریم همچنان صدای بخش تولید و اقتصاد کشور را به گوش مسئولان برسانند.

وی، اضافه کرد: اتاق تهران در دوره مسئولیت آقای آل اسحاق در زمینه پژوهش و اجرا موفق بود که این رویه در دور هشتم اتاق تهران نیز ادامه خواهد یافت.

فضای كنونی نشان از آینده ای خوب برای اقتصاد است

همچنین در نخستین جلسه دور هشتم هیئت نمایندگان اتاق تهران، یحیی آل اسحاق، افزود: مسئولان ارشد نظام، وجدان عمومی و خبرگان جامعه به این نتیجه رسیدند که کار باید در دست بخش خصوصی باشد که در دو تا سه سال اخیر به عناوین مختلف عزم جدی برای این کار را شاهد هستیم.

وی، با اشاره به اینکه مقطع کنونی در اقتصاد کشور، شرایط و ویژگی های آن نشان از آینده ای خوب برای اقتصاد است، گفت: شرایط بین المللی و فضایی که در آن قرار داریم فضایی مناسب برای تعامل شایسته بین المللی را فراهم خواهد کرد.

آل اسحاق، با بیان اینکه هیئت رئیسه جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گروهی منسجم،با برنامه، اهل عقل و انصاف، حرفه و توانمند هستند، افزود: منتخبان جدید اگرچه شرایط خوبی دارند اما مسئولیت سنگینی نیز بر عهده دارند زیرا اتاق باید مسئولیت پذیرتر و تواناتر از قبل باشد که البته بستر برای کار جهشی و اقتضائات جدید فراهم شده است.

وی، ادامه داد: اتاق بازرگانی تهران با ویژگیهای خاصی که دارد در حوزه های مختلف تاثیرگذار است از این رو باید از این فرصت، الگویی برای بخش خصوصی و مدیریت اقتصادی کشور ارائه کنیم.

آل اسحاق، با بیان اینکه نمود بیرونی اتاق تهران مهمتر از مسائل داخلی آن است، گفت: اتاق تهران باید مقتدر، منسجم و واحد باشد بنده نیز از هیئت رئیسه و رئیس جدید اتاق تهران با همه توان حمایت می کنم، به این مسیر اعتقاد دارم و این اعتقاد باید عملیاتی شود.
کد خبر: 255226

وب گردی

وب گردی