تهران-ایسکانیوز: وزیر کشور در حکمی ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی  ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

بر اساس این گزارش ، رحمانی فضلی در این حکم بر انجام برنامه ریزی مناسب ، بسیج کلیه امکانات و ایجاد هماهنگی با تمامی سازمان ها و نهادهای نظامی ، انتظامی ، اطلاعاتی و قضائی را به منظور مشارکت و همکاری در کلیه مراحل برگزاری انتخابات و نیز تأمین نظم و امنیت برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات تأکید کرده است .

در این حکم آمده است : بدیهی است در اجرای این مهم کلیه معاونین ، مدیران و مسئولان وزارت کشور و سازمان های وابسته و استانداران و نیزدستگاه های عضو جامعه امنیتی کشور نهایت همکاری و هماهنگی را با ستاد امنیت انتخابات کشور به عمل آورند.
کد خبر: 255431

وب گردی

وب گردی