تهران-ایسکانیوز: نایب رییس دوم  جبهه پیروان خط امام و رهبری  با اشاره به بحث پول های کثیف گفت:افرادی که از نظر محتوایی به این موضوع که از سوی وزیر کشور مطرح شد، انتقاد دارند  این مسئله پیش می آید که وقتی از جزییات مطلبی اطلاعی ندارند نمی توانند نسبت به ماهیت  آن اظهارنظر کنند.

محسن کوهکن با اشاره به طرح مسئله پول‌های کثیف در جامعه گفت: زمانی یک کارشناس مطلبی را در قالب انتقاد مطرح می‌کند که این بدون اشکال است اما مسئولین برای اظهارنظر در چنین مواردی باید محتاط‌تر عمل کند.

نایب رییس دوم  جبهه پیروان بیان کرد: معتقدم وزیر کشور چنانچه در مورد پولهای کثیف مطلبی را می دانست  باید بدون رسانه ای کردن موضوع پیگیر آن می‌شد  می کرد حتی اگر در مرحله برخورد و رسیدگی مسئولیت را به یک نهاد دیگر می سپرد آن زمان برای مردم جذاب تر بود که نتیجه آن را می دانستند.

این فعال اصولگرا با اشاره به مراحل قضایی رسیدگی به تخلفات  گفت:با توجه به اینکه تا به نتیجه رسیدن دستگاه قضایی زمان زیادی به طول می انجامدبهتر بود که نتیجه بحث رسیدگی به پولهای کثیف در دستگاه قضایی زمانی مطرح می شد که پاسخ لازم را به اذهان عمومی جامعه می دادند .لذا به دلیل  زمان زیاد آثار و بازدارندگی ندارد و گاهی اوقات مطرح کردن مباحث قضایی  به نفع کسی است که می خواهد تخلفی انجام دهد.

کوهکن ضمن بیان اشکال ماهوی  نسبت به اظهارات وزیر کشور  تصریح کرد:به دلیل اینکه از اظهارات وزیر کشور  اطلاعات کافی ندارم پس اشکال ماهوی نمی گیرم وانتقاد من به چگونگی مطرح کرد بحث پولهای کثیف است لذا هر مسئول دولتی قبل از اینکه حکمی صادر کند باید وظیفه اصلی خود  یعنی تحقیق و تفحص را انجام دهند و مسئولان دولتی نباید مطلبی را در هاله ای از ابهام مطرح کنند.

وی  با اشاره به انتقادها  و هجمه ها به مضوع ورود پولهای کثیف در انتخابات افزود: اگر کسانی ایراد شکلی می‌گیرند منتقد محسوب می شوند اما اگر از نظر محتوایی انتقاد دارند این مسئله پیش می آید که وقتی کسی از جزییات مطلبی اطلاعی ندارد نمی تواند نسبت به ماهیت مسئله  اظهارنظر کند.

نایب رییس جبهه پیروان گفت: رسیدگی به تخلف افرادی که به دنبال ورود پول های کثیف در انتخابات هستند بخشی از آن به گروههای اطلاعاتی مربوط می شود تا اینها را شناسایی و بدون هیچ ملاحظه ای مواخذه کنند.
کد خبر: 255519

وب گردی

وب گردی