تهران - ایسکانیوز: کانون زبان ایران به مناسبت 12 اردیبهشت اقدام به برگزاری مسابقه‌ای خاطره‌نویسی با عنوان «روز معلم» ویژه‌ی زبان‌آموزان کرده است.


به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، زبان‌آموزان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه می‌توانند در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان شرکت کنند.
بر همین اساس در گروه سنی کودکان علاقه‌مندان می‌توانند یک نقاشی با مضمون خاطره‌ای از معلم خود در دوران تحصیل در کانون زبان ایران را  به همراه جمله‌ای انگلیسی مرتبط با  موضوع نقاشی کنند.
هم‌چنین نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند نامه‌ای به معلم خود و یا خاطره‌ای از دوران تحصیل در کانون زبان ایران از 300 تا 500 کلمه بنویسند.
در عین حال علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه در گروه سنی بزرگ‌سالان هم لازم است نامه‌ای به معلم خود و یا خاطره‌ای از دوران تحصیل در کانون زبان ایران از 500 تا 1500 کلمه نوشته و به روابط عمومی کانون زبان ایران ارسال کنند.
بر اساس این فراخوان، نامه یا خاطره باید به یکی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسه و عربی نوشته شده و به پست الکترونیکی روابط عمومی کانون زبان به نشانی ilipr@chmail.ir ارسال شود.
مهلت ارسال آثار تا 12 اردیبهشت 94 است و به بهترین آثار ارسالی از نظر محتوا، خلاقیت و ساختار ادبی جوایزی اهدا می‌شود.
گفتنی است، ارسال نام و نام خانوادگی، شماره زبان‌آموزی، مرکز آموزشی محل تحصیل و همچنین نام و نام خانوادگی مدرس الزامی است و نامه‌هایی که فاقد این اطلاعات باشند مورد داوری قرار نمی‌گیرند.
همچنین پس از معرفی آثار برگزیده، بهترین نقاشی‌ها، نامه‌ها و خاطره‌ها در نشریه زبان‌آموزی همان سطح به چاپ خواهد رسید.

کد خبر: 255526

وب گردی

وب گردی