اهواز-ایسکانیوز: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان اخبار منتشر شده در فضای مجازی درخصوص گروگان گیری در برخی از شهرستان‌های استان را تکذیب کرد.
حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: اخیرا دربرخی از شبکه‌های اجتماعی شایعاتی در خصوص گروگان‌گیری دربرخی از شهرستان‌های استان از قول یکی از اعضای ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی استان خوزستان منتشر شده است که کذب محض است.

عبدالحمید امانت بهبهانی
او با تکذیب محض این شایعات بی پایه و اساس از ناحیه ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی استان خوزستان و همچنین تکذیب عضویت انتشاردهنده این اخبار گفت:اعلام می‌کنم که به لطف الهی و تلاش مجموعه‌های مخلص قضایی، انتظامی، امنیتی و نظامی، امنیت فراگیر در استان همیشه سرافزاز استان خوزستان برقرار است.
معاون قضایی دادگستری استان خوزستان با تاکید بر اینکه با انتشاردهندگان اخبارجعلی علیه امنیت روانی برخورد قانونی می‌شود گفت: دستگاه قضایی در این گونه موارد هیچ گونه مسامحه در برخورد قاطعانه با متخلفان نخواهد کرد و این مرجع قضایی حق خود می‌داند که علیه منتشرکننده این اخبار جعلی و کذب اعلام جرم و شکایت کند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی هشدار داد: افرادی که علیه امنیت روانی مردم اقدام به انتشار این گونه اخبار کذب و جعلی در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، بدانند که باید مراقب عواقب سخت این گونه جرائم و خطاها باشند.
کد خبر: 255532

وب گردی

وب گردی