تهران-ایسکانیوز: عضو هیئت موسس حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه وزارت کشور به عنوان متولی قانون کار خلافی انجام نمی دهد، گفت: حزبی مستقل با اهداف و سیاست های مستقل روی کار می آید و هر کسی که مرام نامه ما را قبول دارد می تواند به ما ملحق شود.

غلامرضا انصاری در گفتگو با ایسکانیوز با اعلام این خبر که دوشنبه هفته جاری مجوز حزب اتحاد ملت ایران از سوی وزارت کشور به هیئت موسس ارائه خواهد شد، اظهار داشت: پس از مشخص شدن ترکیب هیئت موسس در نشستی اهداف، استراتژی و سیاست های حزب را معرفی خواهیم کرد.

وی در واکنش به هجمه هایی که از سوی برخی رسانه های اصولگرایی علیه حزب ایجاد شده است، گفت: ما از این دوستان تشکر می کنیم، زحمت هایی که ما باید در مسیر تبلیغات حزب انجام می دادیم را این دوستان تقبل کردند.

عضو هیئت موسس حزب اتحاد ملت ایران ضمن رد ادعاهای برخی مبنی بر دور زدن قانون و اخذ مجوز، تصریح کرد: ما بر اساس قانون به وزارت کشور تقاضا دادیم، وزارت کشور هم خود متولی قانون است و کاری بر خلاف آن انجام نمی دهد. حزبی مستقل با اهداف و سیاست های مستقل روی کار می آید و هر کسی که مرام نامه ما را قبول دارد می تواند به ما ملحق شود.

انصاری با بیان اینکه در مقابل سیل انتقادات دوستان اصولگرایی فقط سکوت می کنیم، افزود: فراموش نکنیم که در این ده سال گذشته همواره از افراط و تندروی ضربه خورده و آسیب دیده ایم. ما همواره در چهارچوب سیاست هایی که نظام طراحی کرده پیش رفته و در راستای ارزش های نظام هم حرکت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است زمزمه های تاسیس حزب اتحاد ملت ایران با گرایش اصلاح طلبی از دی ماه سال گذشته به گوش رسید که کمیسیون ماده ده احزاب با بررسی استعلامات در جلسه هفته گذشته با فعالیت این حزب موافقت کرد. این حزب دوشنبه این هفته مجوز خود را از وزارت کشور اخذ می کند.

 

 
کد خبر: 255540

وب گردی

وب گردی