تهران- ایسکانیوز: مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی معتقد است که برگزاری بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر در گذشته، فرمالیته بوده است که استقلال آن می‌تواند تجربه‌ای جدید و مفید باشد.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌‌ن‍ژاد با تاکید بر اینکه استقلال بخش بین‌الملل جشنواره فجر نوعی تجربه است، گفت: واقعیت این است که بخش بین‌الملل سال‌ها بود که نمی‌توانست اثر واقعی خودش را بگذارد و اجرای آن به شکل فرمالیته‌ انجام می‌شد. در واقع این استقلال بخش‌ها، یک تجربه جدید در این حوزه است که باید ماحصل آن سنجیده شود.

طباطبایی‌نژاد افزود: بخش بین‌الملل جشنواره نواقص زیادی داشت که باید برطرف می‌شد. اکنون ما شاهد برگزاری مستقل این بخش هستیم و به نظر می‌رسد بهتر است که تا پایان جشنواره صبر کنیم تا بعدا بتوانیم درباره ویژگی‌های مثبت و یا منفی آن صحبت کنیم.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پایان سخنانش یادآور شد: اگر برگزاری مستقل بخش بین‌الملل جشنواره فجر بتواند زمان و موقعیت خودش را پیدا کند و مورد استقبال قرار بگیرد، می‌تواند در سینمای منطقه، اسلام و سینمای ملی تاثیرگذار باشد.


کد خبر: 255681

وب گردی

وب گردی