تهران - ایسکانیوز: دومین دوره مسابقات جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا از روزشنبه 5 اردیبهشت ماه سال 1394 در مجتمع ورزشی «ازبکستان» واقع در منطقه «یونس آباد» شهر تاشکند آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در نخستین روز از پیکارهای جام باشگاههای آسیا در ازبکستان، کاتای تیمی دختران دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب مهسا افسانه، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور به میدان رفته و پس از پیروزی بر تمامی حریفان، در دیدار فینال مقابل کاتاروهای الاهلی امارات پیروز و به مدال طلا رسیدند.

kata (1)[10]

کاتای تیمی پسران دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب روزبه روشني، سهيل ساجدي فر و امير بهادر تدين هم بر سکوی نخست قرار گرفت وصاحب مدال طلا شد.

در وزن 50- کیلوگرم سحر کرجی با غلبه بر نماینده قزاقستانی در فینال موفق شد مدال طلای این وزن را کسب کند.

در وزن 61-کیلوگرم هم رزیتا علیپور در فینال حریف ازبکستانی را شکست داد و به مدال طلا رسید.

تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، گیلان و اصفهان هم به نمایندگی از کشورمان در این دوره از رقابتها حضور دارند که در نخستین روز محمد غروبی در وزن 67- کیلوگرم از تیم گیلان در مکان سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد.

در کاتای انفرادی بانوان ندا رضایی که به همراه تیم گیلان در این رقابتها شرکت کرده بود پس از آنکه توانست حریفانی از قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان را با نتایج مشابه 5 بر صفر مغلوب کند و راهی دیدار فینال شود، در دیدار پایانی برابر کاراته کا اسپانیایی لژیونر تیم الاهلی امارات باخت و به مدال نقره رسید.

در وزن 55- کیلوگرم که وحید حسنی پور از تیم گیلان و میعاد یاری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با پشت سر گذاشتن تمام رقبا به فینال رسیده بودند، این میعاد یاری بود که موفق شد با پیروزی بر حسنی پور به مدال طلا دست یابد و مدال نقره هم به حسنی پور برسد.

در کاتای انفرادی مردان فرید حقیقی که در دور نخست مقابل کاتاروی اماراتی که عنوان قهرمانی آسیا را یدک می کشید مغلوب شد در رپه شارژ پیروز میدان شد و به مدال برنز رسید.

در کاتای انفرادی بانوان هم افسانه موفق شد مدال برنز را کسب کند. افسانه هم در دیدار برابر نماینده کشور امارات مغلوب شده بود.

 در کاتای انفرادی محمد رضا باتواني در دیدار فینال شکست خورد و صاحب مدال نقره شد.

در کاتای تيمي هم تیم کاتای اصفهان با ترکیب محمد باتواني، محمد علي باتواني و محمد رضا باتواني به میدان رفت و به مدال برنز رسید.

در وزن 84-کیلوگرم آروین باقری کاراته کا تیم گیلان و در وزن 67-کیلوگرم حسین سمندر نماینده تیم دانشگاه آزاد اسلامی مقابل حریفانشان شکست خوردند.

در این مسابقات بیش از چهارصد ورزشکار از 11 کشور جهان حضور دارند و تیم دانشگاه آزاد با کسب 5 مدال طلا در روز اول مسابقات تاکنون اول است .


 
کد خبر: 255720

وب گردی

وب گردی