تهران-ایسکانیوز: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه تاريخ ثبت ‌نام آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غيردولتي و غير انتفاعي سال 1394منتشر شد.

به گزارش ایسکانیوز, بر اساس این اطلاعیه متقاضيان ثبت نام و شركت در آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش عالي غير انتفاعي سال 1394 ميتوانند كه براي شركت در این آزمون به صورت اينترنتي از روز يكشنبه سیزده اردیبهشت ماه سال 94 تا روز يكشنبه بیستم این ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

بر اساس این گزارش ضروری است متقاضيان، در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شركت در آزمون دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالي غير انتفاعي سال 1394 اقدام کنند.

گفتنی است با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آن‌ها فعال است، با مراجعه به سايت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ يكصد و پنجاه هزار ريال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند همچنین داوطلباني كه علاقمند به شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعي هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ چهل هزار ريال ديگر نيز براي دوره‌هاي مذكور،  و براي اعلام علاقمندي اقدام کنند.

لازم به ذکر است دفترچه راهنماي ثبت نام در روزپنجشنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری بر روي سايت اين سازمان قرار خواهد گرفت و  اطلاعيه تكميلي همزمان با شروع ثبت نام در سايت اين سازمان و نشريه پيك سنجش تاريخ چهاردهم این ماه درج خواهد شد.

لازم به توضيح است كه پذيرش دربرخي از رشته ها ي آزمون مذكور براساس سوابق تحصيلي صورت مي پذيرد كه اطلاعات كامل دردفترچه راهنماي ثبت نام درج شده است.

 
کد خبر: 255754

وب گردی

وب گردی