تهران-ایسکانیوز:در حالي كه فقط سه هفته ديگر به پايان ليگ فوتبال باقي مانده، تنها حدود 24 ميليارد تومان از 60 ميليارد تومان مقرر شده بابت حق پخش تلويزيوني به سازمان ليگ پرداخت شده است.

به گزارش ایسکانیوز،همين موضوع هم باعث شده كه حرف و حديث‌هاي مختلفي از جلسات مذاكره تاج با مسوولان صدا و سيما به گوش برسد. تا آنجا كه مي‌گويند تاج، صدا و سيمايي‌‌ها را تهديد كرده كه ساختمان كانون ايران نوين را در ازاي طلب فدراسيون فوتبال از صدا و سيما مي‌گيرد! به همين خاطر به سراغ مهدي‌تاج، رييس سازمان ليگ رفتيم تا از صحت و سقم اين موضوع و البته جزئيات ديگر مذاكرات انجام شده با صدا و سيما مطلع شويم.

تاج در گفت و گويي كه صحبت‌هايي كه درباره ساختمان كانون ايران نوين مطرح مي‌شود را تكذيب كرده و در اين رابطه توضيح مي‌دهد: «من نمي دانم اين موارد بر چه اساسي مطرح مي‌شود؟ اين موضوع صحت ندارد و قرار نيست در ازاي طلب‌مان ساختماني از صدا و سيما بگيريم.»او درباره روند مذاكراتي كه با مسوولان صدا و سيما درباره پرداخت حق پخش داشته، اين طور توضيح مي دهد: «واقعيت اين است تعطيلي 51 روزه ليگ و مواردي اين‌چنيني باعث تأخير در پرداخت حق پخش شده. اين موارد وقفه‌هايي را در كار ايجاد كرده كه درباره آن‌ها بايد بررسي صورت بگيرد و جلساتي بگذاريم. تا كنون 24 ميليارد تومان از 60 ميلياردي كه قرار است اين فصل بابت حق پخش پرداخت شود، به فدراسيون پرداخت شده. بخشي از اين مبلغ 24 ميليارد تومان البته به صورت ضمانتنامه در اختيار ما قرار گرفته. بخشي از مبلغ باقي مانده هم قرار است به صورت چك در روزهاي آينده در اختيار ما قرار بگيرد.»

تاج همچنين به تبليغات دور زمين و درآمد حاصل از آن مي‌گويد: «تبليغات دور زمين هم اين فصل با افزايش چشمگيري رو به رو بوده اما بابت سه هفته‌اي كه پخش مسابقات انجام نشده، گره‌هايي در كار ايجاد شده كه بايد به مرور حل شود. براي باز كردن اين گره‌ها در حال مذاكره هستيم و مشكل خاصي وجود ندارد.»
کد خبر: 255800

وب گردی

وب گردی