شایعات و خبرها درباره جا به جایی‌های گسترده در شهرداری‌های مناطق تهران امروز صبح به واقعیت پیوست. آیین تکریم و معارفه تعدادی از شهرداران مناطق تهران صبح امروز، یکشنبه، در جریان نشست مدیران شهرداری پایتخت در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.


به گزارش ایسکانیوز،  عابد ملکی شهردار پیشین منطقه دو تهران به عنوان شهردار منطقه ۱۲ معرفی و جایگزین محمدنژاد در این سمت شد. همچنین نظری به عنوان شهردار جدید منطقه ۲ تهران منصوب شد. علاوه بر این پس از انتصاب علیرضا جاوید به جای مازیار حسینی به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بهاری به شهرداری منطقه ۴ تهران رفت .


در معاونت شهرسازی شهرداری تهران نیز تغییراتی انجام شده و  پشمچی زاده، شهردار منطقه 5 به این معاونت رفت و دادوش هاشمی، معاون مالی شهردار نیز تغییر خواهد کرد. به دنبال حضور پژمان پشمچی زاده، شهردار پیشین منطقه ۵ در سمت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، اسدی، شهردار پیشین منطقه ۱۶ به عنوان شهردار جدید منطقه ۵ منصوب شد.


نصرالله آبادیان نیز پس از سپری کردن دوره سرپرستی در شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز به عنوان شهردار این منطقه منصوب شد. علاوه بر این نوری نیز به شهرداری منطقه ۸ رفت و جایگزین سعید طلوعی، شهردار پیشین این منطقه شد. افزون بر این، حمیدی جایگزین عیسی فرهادی در شهرداری منطقه ۱۴ تهران شد، میرزاقلی نیز به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۶ منصوب شد. ضمن اینکه بافرانی نیز به عنوان شهردار منطقه ۲۱ تهران معرفی شد.


تنها اندکی پیش از این نیز، شهرداری تهران شاهد تغییراتی گسترده در سطح معاونت‌ها نیز بود.


حجت الاسلام شهاب مرادی، از معاونت فرهنگی شهرداری تهران کنار گذاشته شده و محمود صلاحی که معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران بود جایگزین وی شد. گفته می‌شود جایگزین او ناصر امانی، معاون کنونی منابع انسانی شهردار تهران است.


محمدباقر قالیباف پیشتر در نشست فصلی مدیران شهری که به گفته مسئولان روابط عمومی در حاشیه آن مراسم تودیع و معارفه معاونان شهردار نیز برگزار شد گفته بود: شهاب مرادی به تنهایی خودش یک سازمان فرهنگی هنری است.


وی جوانمردی را یکی از صفات بارز مرادی دانست و گفت: صلاحی پیشنهاد خود مرادی برای سازمان فرهنگی و هنری شهرداری بود.


قالیباف با بیان اینکه از ۲۸ بهمن ماه طراحی و برنامه ریزی برای تغییر و تحولات در شهرداری آغاز شده بود گفت: هیچ کس از شهرداری خارج نشده و همه با هم همکار هستیم مانند تیم فوتبالی می‌مانیم که تنها جای بازیکنان عوض می‌شود.


در این مراسم نادری معاون سابق شهرداری حضور نداشت و شهاب مرادی نیز با بیش از یک ساعت تاخیر در مراسم حاضر شد و به عنوان آخرین سخنران قبل از شهردار سخنانی را در فضیلت حضرت خدیجه بیان کرد.


این مراسم بدون حضور خبرنگاران برگزار شده بود و مسئولان شهرداری آن را جلسه‌ای داخلی در حاشیه نشست فصلی مدیران عنوان کردند.


محمد باقر قالیباف، زمانی که با آرای بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر تهران نسبت به محسن هاشمی موفق به حضور مجدد در راس مدیریت شهری پایتخت شد، در اقدامی برخی از شهرداران مناطق و مدیران خود را تغییر داد. آن زمان نیز بسیاری از تغییرات به گونه‌ای بود که فردی جدید وارد بدنه شهرداری نشد و تنها مهره‌های شهردار جا به جا شدند. موضوعی که در تغییرات جدیدشهرداری نیز تأیید می‌شود.


شهرداری تهران

کد خبر: 255809

وب گردی

وب گردی