تهران-ایسکانیوز: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد و مهرام در حساس ترین هفته شانزدهم لیگ حرفه‌ای فردا دوشنبه در سالن حکیمیه دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر مصاف خواهند کرد.
دانشگاه آزاد که با شکست هفته گذشته فولاد هفت الماس تابدین جا پیشتاز جدول رده‌بندی این دوره از رقابت‌هاست امید زیادی دارد به ادامه صدرنشینی خود دارد.
شاگردان مهران شاهین طبع که لیگ حرفه‌ای را بسیار باانگیزه‌تر از لیگ ملی آغاز کرده‌اند امروز در خانه از یاران مصطفی هاشمی پذیرایی می‌کنند.
اما مهرام هم با در اختیار داشتن حامد حدادی و «تاکوان دین» آمریکایی بی شک در فکر جبران شکست دور رفت خود از حریف امروزش است.
جدا از مصاف دو تیم با سابقه و پرمهره نبرد دو مهرام و دانشگاه آزاد می‌توان تقابل سرمربیان این دو تیم را هم دلیل مهمی بر جذابیت این دیدار دانست.
شاهین طبع و هاشمی که هر دو از مربیان مطرح بسکتبال ایران به شمار می‌روند هیچ‌گاه به راحتی تسلیم نشده و در برابر هم نیز حساسیت و موضع‌گیری خاصی دارند. باید دید شاگردان این دو تاچه حد در پیاده کردن تکنیک‌های سرمربیان خود در میدان امروز موفق خواهند بود.
اما در دیگر رقابت‌های این هفته پتروشیمی بندرامام تیم دوم جدول رده بندی در خانه میزبان ثامن مشهد است.
شهرداری گرگان که شانس زیادی برای رسیدن به پلی‌آف دارد این هفته در خانه میزبان صنایع ماهشهر است و در دیگر بازی هم پمینای اصفهان در خانه به مصاف تیم قعر جدولی هفت الماس قزوین می‌رود.
برنامه مسابقات به شرح زیر است:
دانشگاه آزاد - مهرام تهران ( ساعت 16)

پمینا اصفهان - هفت الماس قزوین (ساعت 16)

پتروشیمی بندرامام - ثامن مشهد (ساعت 16)

شهرداری گرگان - صنایع ماهشهر ( ساعت 16)

 
کد خبر: 255890

وب گردی

وب گردی