تهران - ایسکانیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان از تصویب ۷ رشته دیگر در مقطع کار‌شناسی ارشد برای مهر سال جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر اکبر جعفری در مراسمی که به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی پارس‌آباد مغان با حضور امام جمعه این شهرستان، کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه دانشگاه‌ها و دانشگاهیان بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان های امام(ره) و شهیدان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است.

رئیس واحد پارس‌آباد مغان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پیشروان فرهنگی کشور است که همواره خود را مدیون انقلاب و دلاورمردی‌های رزمندگان، آزادگان، ایثارگران و شهیدان می‌داند و در همه حال منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه و الگوی رفتار و عملکرد خویش قرار داده‌ است.

وی افزود: حضور ما در دفتر امام جمعه شهرستان پارس‌آباد مغان، تجدید میثاق با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بوده و حضور در یادمان شهدای گمنام تجدید میثاق با آرمان‌های شهداست.

جعفری گزارش کاملی درباره عملکرد دانشگاه و برنامه‌های آتی واحد پارس‌آباد به ویژه تصویب ۴ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد، ایجاد شرکت و فعالیت اقتصادی دانش بنیان و تصویب ۷ رشته دیگر در مقطع کار‌شناسی ارشد برای جذب دانشجو در مهر سال جاری ارائه داد.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان پارس‌آباد مغان نیز با قدردانی از حضور گرم کارکنان و استادان دانشگاه پارس‌آباد مغان در این مراسم از تلاش های دانشگاه و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد.

حجت‌الاسلام پورمحمد با ذکر این نکته که دانشگاه‌ها اهمیت به دانش و دانش‌افزایی را جزو رئوس برنامه‌های خود قرار دهند، گفت: اهمیت دادن به تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی و اسلامی بارآوردن دانشجویان و آشنایی آنان با اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری از اقداماتی است که استادان دانشگاه‌ها در راستای تحقق آن باید تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد نیز با تشکر از برنامه فرهنگی دانشگاه و حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد مغان در دفتر امام جمعه شهرستان و یادمان شهدای گمنام گفت: با پیشینه فرهنگی که دانشگاه آزاد اسلامی دارد انتظار این را هم داشتیم که در سالروز تاسیس دانشگاه پارس‌آباد مغان اجرای برنامه‌های معنوی و فرهنگی از سوی این واحد دانشگاهی باشیم. سایر دانشگاه‌ها نیز باید برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را الگوی خود قرار دهند که در برنامه‌های ملی و مذهبی نیز حضوری گسترده و فعال داشته باشند.

سرگرد شاهی عنوان داشت: استادان دانشگاه‌ها باید تلاش در بسط و گسترش فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و تبیین منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را در برنامه‌های درسی و فعالیت‌های دانشگاهی خود قرار دهند.

سعید علیزاده رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس‌آباد نیز با حضور در این برنامه از عملکرد فرهنگی دانشگاه تشکر کرده و تکریم خانواده معظم شهدا و دفاع از ارزشهای انقلاب و بیان اهداف شهدا را از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها دانست.
کد خبر: 255965

وب گردی

وب گردی