تهران-ایسکانیوز: دانشکده پرستاری و مامایی به عنوان چهارمین دانشکده دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مجوز تأسیس گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در آخرین روزهای کاری سال گذشته مجوز تاسیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی در شورای گسترش پزشکی وزارت بهداشت صادر شد.

دکتر شاهرخ رنجبر بهادری گفت: با تصویب این دانشکده امکان گسترش هر چه بیشتر رشته‌های پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی فراهم شده است.

وی افزود: در این دانشکده علاوه بر رشته های پرستاری و مامایی در مجموع 5 رشته پیراپزشکی فعال خواهد بود که در این میان رشته های پرستاری و مامایی با قدمتی طولانی و کادری مجرب جزو مهمترین برنامه‌های توسعه رشته‌های پزشکی واحد محسوب می‌شوند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: با تصویب این دانشکده به دنبال اخذ مجوز رشته‌ پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد هستیم تا سمنان را به عنوان یک برند معتبر در این رشته تحصیلی مطرح کنیم.

رنجبر بهادری افزود: وجود دانشگاه علوم پزشکی سمنان، کادر پزشکی و آموزشی مجرب و امکانات آزمایشگاهی پیشرفته در سطح شهرستان سمنان بستر مناسبی را برای گسترش رشته‌های پیراپزشکی در آینده فراهم کرده است.

اکنون نزدیک به 850 دانشجو در قالب 5 رشته تحصیلی در گروه آموزشی پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان مشغول به تحصیل هستند.
کد خبر: 256075

وب گردی

وب گردی