رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق دور از مراکز استان‌ها، تاثیر فراوانی در رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان آن منطقه داشته است.

دکتر علیرضا لطفی در بازدید از فضاهای عمرانی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آموزشی قره ضیاالدین، گفت: گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق دور از مراکز استان‌ها، تاثیر فراوانی در رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته جوانان آن منطقه داشته و اکنون با توجه به شرایط فعلی با برنامه‌های مدون و آینده نگر و با تکیه براقتصاد دانش بنیان و تولید ثروت از طریق علم و پژوهش طرح‌های جامعی را در زمینه رشد شکوفایی بیش از پیش این دانشگاه دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی با تشکر از حمایت‌ها و همکاری های مسئولان این شهر با مرکز آموزشی قره ضیاالدین افزود: رسیدن به اهداف بلند مدت دانشگاه آزاد اسلامی نیازمند استمرار فعالیت‌ها و همکاری و همدلی مسئولان شهرستان قره ضیاالدین با این مرکز آموزشی است تا این مرکز با توجه به اقدامات و فعالیت های خوبی که در امر فضاهای عمرانی و آموزشی داشته و یکی ار مراکز آموزشی موفق است بیش از پیش توسعه یابد.

رئیس مرکز آموزشی قره ضیاالدین هم با ارائه گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: وجود دانشگاه در هر شهرستان مهم‌ترین محور توسعه محسوب می‌شود، زیرا نیروی متخصص کار مورد نیاز را تامین می‌کند.

عبداله‌زاده با بیان اینکه این مرکز آموزشی ۳۰ رشته تحصیلی و بیش از ۸۰۰ نفر دانشجو دارد به بیان شرایط و اهداف مرکز قره ضیاالدین پرداخت و افزود: گام های بسیار مناسبی در راستای توسعه این مرکز آموزشی برداشته شده اما نیازمند همکاری بیشتر مسئولان استان و شهرستان در اخذ موافقت اصولی و تصویب رشته‌های کاربردی را می‌طلبد.
کد خبر: 256169

وب گردی

وب گردی