تهران-ایسکانیوز: مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه ششمین روز برگزاری نمایشگاه کتاب به استان گیلان اختصاص دارد، گفت: در این روز همراه با مفاخران و مسئولان استان گیلان در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهیم شد.

به گزارش ایسکانیوز، فیروز فاضلی گفت: روز 21 اردیبهشت ماه برابر با ششمین روز برپایی بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران به استان گیلان اختصاص یافته است و ما کوشیده ایم در این روز برنامه های متنوعی را به عرصه نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: در این روز به همت شاعران گیلانی مراسم شعرخوانی برگزار خواهیم کرد. همچنین دکتر شایسته و اکسیر، از مفاخر و شاعران گیلان سخنرانی خواهند کرد. همچنین با هماهنگی هایی که به عمل آمده، تمام این برنامه ها به صورت زنده از صدا و سیما استان به صورت زنده پخش می شود.

fff698634c91b8491

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان درباره سایر برنامه هایش در این روز توضیح داد: وضعیت نشر استان گیلان، فرصتها، مزایا و آسیبها را در حضور مطبوعات بررسی و بحث خواهم کرد.

وی یادآور شد: از نمایشگاه بیست و هشتم بین المللی کتاب تهران انتظار وجود دارد که برای استانهایی که نامشان برای یکی از ده روز نمایشگاه تعیین شده اختیارات و خدماتی محسوس به ناشران آن استان دهند به طوری که این تغییر واقعا قابل احساس باشد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 
کد خبر: 256249

وب گردی

وب گردی