تهران - ایسکانیوز: آثار 21 عضو خانه عکاسان جوان، مورد پذیرش بیست و دومین دوسالانه بین‌المللی طنز «Gabrovo 2015‌» در کشور بلغارستان قرار گرفت.

سید علی سیدی
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دکتررسول اولیاءزاده با اعلام این خبر گفت: این دوسالانه که یکی از نمایشگاه‌های باسابقه اروپای شرقی است در شش شاخه هنری برگزار می گردد و در بخش عکس این رویداد آثار 21 عکاس خانه عکاسان جوان به نمایشگاه این دوسالانه راه یافته است.
وی افزود: علیرضا عطاریانی، احمد حسین پور، علی کریمی رستگار، امیررضا فخری، دکترعمار رحمانی، داوود یاراحمدی، فاطمه سادات حسینی زهرایی، قدیر وقاری، حمید هراثی، کلثوم ریاحی، مهدی عقیقی، مهدی وقاری، مهدی زابل عباسی، مجید بندارمقدم ، معصومه کریمی، محمد علیزاده عربی، مجتبی حسن پور، مرتضی لطفی، ریحانه محمدعلی کرد، رضا جلالی و سیدعلی سیدی، هنرمندانی هستند که آثار آنها به این رویداد راه یافته است.

علیرضا عطاریانی
مدیر خانه عکاسان جوان ادامه داد: زمان گشایش این نمایشگاه 26 اردیبهشت ماه در خانه طنز و هزلیات شهر توریستی گابروو خواهد بود و از تمامی هنرمندان راه یافته به این جشنواره دعوت به عمل خواهد آمدتا در این رویداد شرکت کنند. برگزاری این رقابت بین المللی با حمایت خانه طنز بلغارستان و اتحادیه انجمن‌های عکاسی BPS  و حمایت مالی شهرداری و شورای شهر گابروو به صورت دوسالانه برگزار می‌شود.
قابل ذکر است عکاسان ایرانی به صورت مشترک با عکاسان روسیه ، مقام دوم پس از عکاسان بلغاری را در بین آثار پذیرفته شده در نمایشگاه امسال از آن خود کردند.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس‌های برگزیده می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.humorhouse.bg مراجعه نمایند.
کد خبر: 256737

وب گردی

وب گردی