تهران-ایسکانیوز: سنگربان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان دل خونی از فوتبالیست های امروزی دارد و معتقد است که راهی که آنها می روند به ترکستان است.

داود فنایی دروازه بان سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت پرسپولیس به خبرنگار ایسکانیوز گفت: من نمی توانم در مورد پرسپولیس حرف بزنم. چرا که از این تیم دور هستم و نمی دانم درون این تیم چه می گذرد. اما واقعا تصمیماتی را در این تیم می بینم که حیرت زده ام کرده است.

او ادامه داد: نمی دانم در این برهه از زمان حضور برانکو چه کمکی به پرسپولیس می کند. ویا این رفت و آمدها بر چه اساسی است. من که امیدی به آینده این تیم ندارم و فصل بعد این تیم را هم خیلی خوب نمی بینم.

مربی دروازه بانان ذوب آهن در خصوص بحث این روزهای فوتبال که به سیگار کشیدن و مصرف مواد مخدر از سوی بازیکنان است گفت: قدیم ها خلاف سنگین برخی از بازیکنان یک سیگار کشیدن بود و بس، اما امروز می شنوم که فلان بازیکن شیشه می کشد و آن یکی ماری جوانا مصرف می کند و حتی تزریق می کنند. من واقعا برایشان متاسفم. نمی دانم در این فوتبالی که همه جور امکانات رفاهی وجود دارد این کارها برای چیست.

او ادامه داد: خدارا شکر ما در مجموعه ذوب آهن از این گونه حاشیه ها نداریم و بازیکنان خوب و بی سر و صدایی را در اختیار داریم که البته باز هم به شدت تحت نظر کادر فنی قرار دارند.

فنایی در خصوص شرایط تیمش گفت: خدارا شکر با پیروزی برابر فولاد وضعیت خوبی پیدا کردیم. امیدوارم ظرف چند روز آینده اتفاقی رقم بخورد که بتوانیم سهمیه را از لیگ کسب کنیم و در جام حذفی بدون استرس حاضر شویم.
کد خبر: 256843

وب گردی

وب گردی