تهران- ایسکانیوز: ملی پوش اسکواش ایران دلیل برخی مشکلات این رشته ورزشی را بی توجهی مسئولان ورزش به آن می داند.


محمد رضا صادق پور پنجشنبه در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: صبح امروز راهی کویت شدیم تا در مسابقات قرمانی آسیا شرکت داشته باشیم.


وی ادامه داد: سطح بازی های قهرمانی اسیا بالا نیست مسئله مهم این است که تیم اسکواش ایران از مسابقات دور بوده است و مطمئن باشید اگر بیشتر در مسابقات شرکت می کردیم می توانستیم در این مسابقات موفق عمل کنیم.


ملی پوش اسکواش ایران گفت: عدم حضور ما در مسابقات به خاطر ضعف فدراسیون نیست. گران شدن دلار کار ما را برای حضور در مسابقات دشوار کرده و باید برای حل این مشکل به دنبال اسپانسر ها برویم.


وی تصریح کرد: ما نیاز به آمادگی بدنی خاصی نداریم و در کوتاه مدت به آمادگی بدنی خوبی می رسیم و بعد از آن نیاز به شرکت در مسابقات مختلف داریم و باید مرتب در مسابقات مختلف شرکت کنیم. تمام بازیکنان بزرگ اول سال به مدت کمی تمرین می کنند و یاقی سال در مسابقات هستند ولی در کل بی امید در این دوره شرکت نمی کنیم


صادق پور اظهار کرد: فدراسیون با توجه به بودجه ای که در اختیار داشته تمام توان خود را گذاشته تا مشکلات کاهش پیدا کند. تمام مسئولان فدراسیون پشت کار دارندو پیگیرند ولی ما از بالا دیده نمی شویم .تیم ما را برای بازی های اینچئون کره اعزام نکردن و دلیلشان این بود که ما مدال نمیگیریم. تیم ما فقط چهار نفر است ولی تیم های دیگری با تعداد بیشتر اعزام شدند مثل شنا،تیر اندازیو... ولی انها هم مدال نگرفتند با اینکه ما خیلی بیشتر به مدال نزدیک بودیم اگر  می رفتیم و مدال هم نمی گرفتیم باز هم تمرینی می شد و ما برای این دوره از مسابقات اماده تر بودیم و شاید مدال می گرفتیم.


وی ادامه داد: به ما قول داده بودند که اگر در بازی های هنک گنگ به رتبه بالا تری برسیم به مسابقات اینچئون اعزام می شویم ولی ما از رتبه 17 به هشت رسیدیم ولی ما را اعزام نکردن و پاسخگو نبودن  ما نیز  دلسرد شدیم
کد خبر: 256918

وب گردی

وب گردی