تهران- ایسکانیوز: وزیر دادگستری گفت: رسانه ها و افکار عمومی و اظهارنظرها نمی بایست پول کثیف را به ماجراجویی سیاسی تبدیل می کردند چرا که بهره برداری سیاسی از این موضوع غلط است.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان تعزیرات حکومتی کشور در جمع خبرنگاران پیرامون آزادی نوجوانان بزهکار و بازگشت آبرومندانه آنها به آغوش جامعه گفت: ما در زندان هایمان تعداد زیادی از نوجوان هایی را داریم که گرفتار شدند و گاهی فریب خوردند که باید برای اصلاح و بازگشت آنها به آغوش جامعه تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسکا مبنی بر اینکه با توجه به اینکه گفته های وزیر کشور مبنی از وجود پول های کثیف در انتخابات توسط خودش تکذیب شد در حالی که شما در گفتگوی زنده تلوزیونی وجود این پولها را تأیید کرده بودید ماجرای این پول های کثیف چیست و چرا تقصیر را گردن رسانه ها می اندازید گفت: قرار شد رسانه ها دیگر ادامه ندهند. من نمی گویم رسانه ها تقصیر دارند بلکه در آن گفتگو هم تأکید کردم که ما باید نسبت به تعیین و تکلیف هزینه های انتخاباتی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: حتی پول تمیز هم باید تعیین تکلیف شود. سیاست گذاری های این مهم در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی شده و به دولت فرستاده خواهد شد و دولت هم این لایحه را به مجلس خواهد فرستاد و پول ناروا و ناصواب و غیرقانونی در مباحث انتخاباتی بیشتر است که از نظر ما قابل قبول نیست و باید کنترل کنیم اگر این پول ها در حوزه انتخاباتی هم جریان یابد بسیار بدتر است. وزیر دادگستری با تأکید بر اینکه ماجرای پول کثیف در رسانه به ماجراجویی سیاسی تبدیل شد گفت: رسانه ها و افکار عمومی و اظهارنظرها نباید پول کثیف را سیاسی جلوه می داد و همگی آن را اظهارنظری سیاسی انجام دادند که نباید می شد. وی خاطرنشان کرد: من تأکید کردم که استفاده سیاسی و بهره برداری از این موضوع به صورت سیاسی غلط است بلکه باید با روال قانونی هزینه های انتخاباتی را تعیین تکلیف کنیم. هنوز هم می گوییم که باید تکلیف هزینه های انتخاباتی روشن شود. به پای آن ایستاده ایم و دغدغه هم داریم.
کد خبر: 257008

وب گردی

وب گردی