تهران- ایسکانیوز: رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی کشور از کاهش 28 درصدی ورودی پرونده های تخلف در سال 94 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، علی مژدهی رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مراسم تودیع خود ضمن تشکر از کارکنان و مدیران سازمان تعزیرات انتصاب جمشیدی به عنوان ریاست جدید این سازمان را تبریک گفت.

وی به بررسی نظام جمهوری اسلامی و مقایسه آن با نظام سوسیالیستی پرداخت و در این باره گفت: در نظام سوسیالیستی مدیریت یک کشور اهدافی همچون کسب سود را مدنظر قرار می دهد اما در نظام جمهوری اسلامی بحث مدیریت و پذیرش آن ابعاد سه ضلعی دارد. در نظام جمهوری اسلامی افراد مدیریت را حقی می دانند که باید به دیگری سپرده شود چرا که در جمهوری اسلامی پست ها و سمت ها امانت است و باید به اهل آن سپرده شود.

مژدهی اظهار داشت: امروزه شاهدیم که در سطح بازار قیمت ها روزانه و ماهانه در حال تغییر است اعتراض مردمی هم همیشه وجود دارد اما امیدواریم تا قسمتی از درد و آلام آنها را جبران کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: علی رغم تلاش هایی که صورت گرفت در 5 سال گذشته 4 میلیون پرونده در این سازمان بررسی شد اما در دو سال گذشته که آرامش نسبی در جو جامعه حاکم شده است همکاران ما به صورت گشت سیار و چه به صورت حضور در محل تخلف سعی کردند با پیشگیری از وقوع جرم ورودی پرونده ها به سازمان را کاهش دهند.

امسال 28 درصد از ورودی پرونده ها به این سازمان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
کد خبر: 257105

وب گردی

وب گردی