تهران-ایسکانیوز: وزیر کشور گفت: فساد ناشی از پول های بی حساب و پولهای ناشی از فعالیت های غیر قانونی، ظلم مضاعف به محرومین و مستضعفین است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز دوشنبه در دیدار با دبیر کل و اعضای هیات اجرایی تشکیلات مرکزی خانه کارگر که در آستانه روز کارگر برگزار شد، گفت : درآمدهای بی حساب و کتاب ناشی از فعالیت های غیر قانونی ظلم بزرگ به طبقات مولد جامعه است .

وی اظهار کرد: برای پویایی و حضور موثر کارگران در عرصه تولید باید در چارچوب قوانین پیگیر عدالت باشید و مبارزه با فساد را دنبال کنید و مقام معظم رهبری همواره در رهنمودهای خود بر موضوع مقابله با فساد تأکید دارند و جلودار این مبارزه هستند .

رحمانی فضلی گفت: باید روحیه انقلابی، عدالت طلبی و فسادستیزی را کنار نگذاریم و همواره از حقوق قانونی و مصوب کارگران حمایت کنیم .

وی افزود: درآمدهای هنگفت ناشی از فعالیت های غیر قانونی اقتصادی موجب بروز بی عدالتی در جامعه خواهد شد و فعالیت های ناسالم اقتصادی از جمله قاچاق کالا موجب رکود در تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانجات می شود و کارگران بیش از همه از این موضوع زیان خواهند دید .

وزیر کشور با اشاره به اینکه کارگران همواره حق جو ، عدالت طلب و فساد ستیز هستند تصریح کرد: اگر در جامعه ای فساد و بی عدالتی زیاد باشد اولین قشری که زمین می خورد همین اقشار کارگر و زحمتکش هستند.

وزیر کشور افزود: مفاسد ناشی از پول های بی حساب و پولهای ناشی از فعالیت های غیر قانونی، ظلم مضاعف به محرومین و مستضعفین است .

وزیر کشور همچنین کارگران را زیربنای اصلی تولید دانست و گفت: حمایت از این قشر زحمتکش به افزایش تولید و بهره وری کمک می کند.

رحمانی فضلی افزود: حمایت از کارگران جزو اعتقادات دینی ما است و دفاع از حقوق آنان موجب رشد و بالندگی قشر زحمتکش کارگر می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون نگاه کشور به کارگران نگاهی با اصالت و حاکی از اعتقادات دینی بوده است، افزود: اوج این اعتقاد را می توانیم در کلام حضرت امام (ره) و حمایت های مقام معظم رهبری از کارگران عزیز ببینیم و حقیقتاً ما مدیون تلاش کارگران هستیم .

وزیر کشور ضمن تقدیرازتلاش های اعضای خانه کارگر در حمایت از حقوق کارگران و پیگیری امور مرتبط گفت: وزارت کشور از همه فعالیت های خانه کارگر در چارچوب قانون و مقررات حمایت می کند و همه باید کمک کنید با تنظیم روابط صحیح کار روحیه تلاش، بهره وری و میزان تولید را در جامعه بالا ببریم .

به گفته دبیر کل تشکیلات اجرایی خانه کارگر در حال حاضر حدود 2 میلیون نفر در کشور عضو تشکیلات خانه کارگر هستند و از برنامه های حمایتی این تشکیلات از جمله حضور دردوره های مختلف آموزشی استفاده می کنند .
کد خبر: 257161

وب گردی

وب گردی