تهران-ایسکانیوز:معاون پژوهش و فناوری واحد همدان ازانتخابپژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان جهت شرکت در جشنواره فرهیختگان خبر داد.

علیرضا اسفندیاری مقدم، معاون پژوهش و فناوری واحد همدان اظهار کرد: بر اساس بخشنامه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان جهت شرکت در جشنواره فرهیختگان مشخص شدند.


وی افزود: پس از مطالعات و بررسی های کارشناسانه و بررسی مدارک پژوهشگران استان همدان و با توجه به حدنصاب امتیازات اعضای هیات علمی، اقدام به انتخاب افراد شد. انتخاب پژوهشگران در چهار بخش کتب تألیفی، کتب ترجمه، اختراعات و مقالات صورت گرفت.


معاون پژوهش و فناوری واحد همدان گفت: در بخش کتب تألیفی در گروه علوم پایه کتاب بیوشیمی، اساس مولکولی حیات تألیف سیدمهرداد کسایی از واحد همدان، در گروه پزشکی کتاب پرستاری بیماریهای خونی تألیف لیلا جمشیدی از واحد همدان، در گروه علوم انسانی کتاب سازمان و مدیریت موفق تألیف جلال رحیمی از واحد همدان، در گروه فنی و مهندسی کتاب مبانی رفتاری رس­ها از دیدگاه ژئوتکنیک تألیف امیررضا گودرزی از واحد همدان و در گروه هنر و معماری کتاب کلان شهر، ویژ گیها و مفاهیم تألیف محمدرحمانی از واحد همدان انتخاب شده اند.



کد خبر: 257478

وب گردی

وب گردی