تهران - ایسکانیوز: سرپرست واحد تهران شرق از تصویب نهایی و افتتاح مرکز رشد با عنوان «نانو و انرژی های نو» در این واحد خبر داد و دکتر قباد بهزادی پور عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه این واحد را به عنوان رییس این مرکز منصوب کرد.

دکتر ابراهیم حلاجیان در جلسه هیات رییسه واحد تهران شرق گفت: پیرو ارشاد و مطالبات دکتر میرزاده ریاست دانشگاه آزاد مبنی بر حمایت از اقتصاد دانش بنیان و تجاری سازی علم، این مرکز رشد با عنوان «نانو و انرژی های نو» در واحد دانشگاهی تهران شرق تاسیس شد.

بهزادی پور هم با تشریح روند اقدامات صورت گرفته تا تصویب نهایی و صدور مجوز تاسیس مرکز رشد واحد تهران شرق به ارایه توضیحاتی درباره اهداف و چشم اندازهای این مرکز پرداخت و هدف از ایجاد مرکز رشد را ایجاد فضای مناسب جهت تجاری­ سازی دستاوردهای تحقیقاتی در راستای تبدیل علم به ثروت خواند.

رئیس مرکز رشد واحد تهران شرق افزود: واحد تهران شرق با توجه به شناسایی نیازهای منطقه و توانایی اعضای هیات­ علمی خود از سال 1393 برای تاسیس مرکز رشد با بهره ­گیری از متخصصان فن در تجاری سازی و نوآوری قدم برداشت و با توجه به اینکه سمت و سوی مقالات علمی، فعالیت­ های آزمایشگاهی و اختراعات اعضای هیات علمی در زمینه نانو بوده است، عنوان مرکز رشد واحد تهران شرق"نانو و انرژی های نو" انتخاب شد.

وی اظهار کرد: ماموریت اصلی مرکز رشد واحد تهران شرق حمایت از توسعه کسب و کار­های دانش بنیان در زمینه نانو ذرات، نانو کامپوزیت‌ها، نانو ساختارها وانرژی های نو است.

بهزادی پور با تاکید بر حمایت ریاست واحد از آمادگی این مرکز برای ارایه خدمات حمایتی به کارآفرینان صاحب ایده در حوزه فناوری های پیشرفته را داد.
کد خبر: 257481

وب گردی

وب گردی