تهران-  ایسکانیوز: فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» در حالی در سالن چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران به نمایش درآمد که عوامل این فیلم با تراکت «رأی‌ پاک» به میان دانشجویان رفتند.«       »                                         «          »           3به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، فیلم سینمایی «ایران برگر» آخرین ساخته «مسعود جعفری جوزانی» که هم اکنون پیشتاز فروش اکران نوروزی است؛ با حضور این کارگردان، «محمدهادی کریمی» نویسنده فیلمنامه، «فتح‌الله جعفری جوزانی» تهیه‌کننده و بازیگر و همچنین «سحر جعفری جوزانی» از بازیگران اصلی این فیلم، ساعت 14:30 بعدازظهر دیروز دوشنبه در سالن چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران روی پرده رفت و مورد استقبال بی‌نظیر دانشجویان رشته‌های مختلف قرار گرفت.
بعد از نمایش «ایران برگر» «مسعود جعفری جوزانی» کارگردان این فیلم گفت: افتخار بزرگی بود که امروز در کنار شما هستم، با شما لذت بردم؛ از هیجانتان یاد دوران دانشجویی خودم افتادم. من دانشجوی خیلی شلوغی بودم؛ سر و صدا زیاد راه می‌انداختم و همین هم به انسان برای حرکت؛ زندگی و انگیزه می‌دهد. امیدوارم کارهایی که ما کردیم و شلوغی‌هایی که ما راه انداختیم حق به حق‌دار برسد و آینده کشور در دست امثال شماها و در دست باسوادها و باشعورها بیافتد؛ دانشجویانی که مدیر می‌شوند و مدیریت دارند.
وی همچنین گفت: امیدوارم دست افرادی مثل امرالله خان‌ها و فتح‌الله خان‌ها از بیت‌المال مردم قطع شود و به‌زودی افق روشن ایران و فرهنگ ایرانی و ملت بزرگ ایران را شاهد باشیم؛ که روح ملی‌اش بارها حمله مغول را تحمل کرده و حملات متعددی را از سر گذرانده است و هنوز به کوری چشم همه‌شان ما فارسی حرف می‌زنیم.


«       »                                         «          »           24
کارگردان فیلم سینمایی «ایران برگر» در پایان تأکید کرد: آینده کشور، روشن است و در دست جوانهاست؛ چون آنها می‌خواهند. مهم این نیست که کسی نخواهد بدهد؛ جوان‌ها این کشور را در دست دارند و امیدوارم که این کشتی را به سلامت، عظیم‌تر و باشکوه‌تر به ساحل‌های بزرگتر و به افق‌های روشن‌تر هدایت کنند.
دکتر «محمدهادی کریمی» فیلمنامه‌نویس فیلم سینمایی «ایران برگر» نیز در ادامه گفت: به بهانه دیدن این فیلم که امروز آن را مشاهده کردید؛ برگه‌هایی را می‌بینید که تبلیغات «ایران برگر» نیستند، چون «ایران برگر» به عنوان یک فیلم، راه خودش را باز می‌کند و در عرض یکماهی که از اکران آن می‌گذرد؛ فروش بسیار بالای فیلم و همین‌طور استقبالی که از محافل دانشگاهی از آن صورت می‌گیرد، نشان‌دهنده این است که این فیلم راه خودش را بیشتر از این به‌خوبی باز خواهد کرد. این برگه‌هایی که مشاهده می‌کنید «ایران برگر»؛ «رأی پاک» است، که انشاالله رأی پاک در غیاب و نبود پول‌های کثیف در انتخابات‌های آینده قرار بگیرد.
«سحر جعفری جوزانی» بازیگر فیلم سینمایی «ایران برگر» نیز گفت: خیلی خوشحالم که در جمع شما دانشجویان هستم و با شما فیلم را دیدم، از نامهربانی‌ها بعضی وقتها آدم ناراحت می‌شود که از زمان جشنواره فیلم فجر تاکنون خیلی‌ها سعی کردند جلو تبلیغات و پخش فیلم و این‌که مورد استقبال مردم واقع شود را بگیرند. من خوشحالم که مردم «ایران برگر» را دوست داشتند و بخصوص شما دانشجویان با فیلم همراه شدید و آن را دوست داشتید.
در پایان این مراسم به «مسعود جعفری جوزانی» و هر کدام از عوامل این فیلم به رسم یادبود لوحی‌هایی اهدا شد که کارگردان فیلم سینمایی «ایران برگر» پس از دریافت آن گفت: این لوحی که این‌جا از دست شما دانشجویان گرفتم از هر چیزی که آن ور دنیا دریافت کرده‌ام؛ باارزشتر است.
در پایان اکران فیلم سینمایی «ایران برگر» در دانشکده فنی دانشگاه تهران، دانشجویان این دانشگاه به رسم یادبود با عوامل این فیلم دسته جمعی عکس یادگاری انداختند.


کد خبر: 257761

وب گردی

وب گردی