تهران-ایسکانیوز: دومین دوره جشنواره ادبی انتخاب برترین کتاب رمان یا داستان بلند منتشرشده در سال 1393 با هدف رشد و اعتلای فرهنگ ادبیات داستانی کشور و معرفی برترین آثار منتشرشده در عرصه ادبیات داستانی برگزار می‌شود. از تمامی نویسندگان و ناشرانی که در سال 1393 آثار چاپ اول در حوزه ادبیات داستانی (رمان یا داستان بلند) داشته‌اند، دعوت شده تا تاریخ یکم تیرماه 1394 سه جلد از هر اثر منتشرشده خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


 به گزارش ایسکانیوز، این آثار با توجه به تکنیک و محتوا بر اساس کاربرگ داوری 50 سوالی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و به برترین آثار جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت. با توجه به کاربرگ داوری 50 سوالی که توسط سایت فرهنگسرا منتشر می‌شود خود نویسندگان آثار نیز می‌توانند با تکمیل فرم نسبت به داوری آثار خود و سایر نویسندگان اقدام کنند و جزو هیئت داوران قرار گیرند.


1430201936744_55


ناشران و مولفان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در فرهنگسرای سرو به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، َکوی ساعی یکم ارسال کنند، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88799154 تماس بگیرند و یا به درگاه اینترنتیsarv.farhangsara.ir یا instagram.com/farhangsara_sarv مراجعه کنند.

کد خبر: 257910

وب گردی

وب گردی