تهران- ایسکانیوز : دبیر کل حزب اسلامی کار گفت: اینکه هر کس از مسئولان بیاید و بگوید ما بدهکار هیچ حزب و گروهی نیستیم عیب است. احزاب باید توسط مردم محاکمه شوند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، حسین کمالی دبیر کل حزب اسلامی کار در سومین نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی با معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه راه اندازی خانه احزاب را غلط می دانم، اظهار داشت: ما باید فرهنگ در جامعه را طوری به کار بگیریم که گردش نخبگان ما مسالمت آمیز شکل بگیرد. احزاب باید حق انتخاب مردم را افزایش دهند و نظریات مستقلی را ارائه کنند. برنامه محور بوده و مردم از میان آن برنامه ها حزب را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: اینکه بشینیم و دولت برای ما احزاب تصمیم گیری کند نمی شود و در این صورت ما حزب نیستیم چرا که شاید حزبی باشم که بخواهم دولت را عوض کنم. بنابراین این گونه نگاه کردن ها یک نگاه تکلیفی است.

دبیر کل حزب اسلامی کار افزود: چگونه است که مسئولان و دولتمردان روی کار می آیند می گویند ما بدهکار هیچ گونه حزب و گروهی نیستیم. این عیب است حسن نیست. احزاب باید توسط مردم محاکمه و بازخواست شوند. مردم ما باید مخاطب احزاب باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر حزبی تصمیم گیری و برنامه ساز باشد و بد رفتار کند مردم به آن رأی نمی دهند.

وی یادآور شد: توسعه اجتماعی و فرهنگی باید دستور کار احزاب قرار بگیرد و مردم باید مقایسه کنند چرا که حق انتخاب به معنای توسعه انسانی و توسعه انسانی مقدمه توسعه کشور است.

 
کد خبر: 258002

وب گردی

وب گردی