تهران-ایسکانیوز: دانشگاه آزاد اسلامی با پرداخت هدیه به مناسب سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر از خدمات صادقانه کارکنان مرد قدردانی می‌کند.


تهران-ایسکانیوز: دانشگاه آزاد اسلامی با پرداخت هدیه به مناسب سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر از خدمات صادقانه کارکنان مرد قدردانی می‌کند.





سید محمد ابریشمی نیا، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای به نمایندگان تام الاختیار ریاست دانشگاه در هیات امنای استان‌ها، معاونان هماهنگی، دبیران هیات امنای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما با تبریک سالروز میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام والای پدر اعلام کرد: به استناد مصوبه هیات رئیسه دانشگاه و به منظور قدردانی از خدمات صادقانه کارکنان مرد، تمامی واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما و سازمان مرکزی در صورت تامین اعتبار مجازند هدیه ای به مبلغ 1500000 ریال (یک میلیون و پانصد هزار ریال) به اعضای محترم هیات علمی تمام وقت مرد اعم از رسمی، قراردادی و پیمانی و غیرهیات علمی تمام وقت مرد اعم از رسمی،قراردادی، خرید خدمت، کارمعین و ساعتی دارای مجوز از شورای اداری و مالی دانشگاه پرداخت کنند.

توضیحات:

1) کارکنانی که تحت هر عنوان رابطه استخدامی آنان با دانشگاه در سال جاری قطع شده و اشتغال بکار ندارند مشمول این بخشنامه نمی شوند.

2) کارکنانی که از واحدی به واحدی دیگر منتقل شده یا مامور هستند، فقط از واحدی که حقوق دریافت می کنند این هدیه را دریافت خواهند نمود.

3) کارکنانی که در زمان صدور این بخشنامه از مرخصی بدون حقوق استفاده می نمایند مشمول دریافت هدیه نمی شوند.

4) مدرسان حق التدریس مشمول دریافت این کمک هزینه نمی شوند.

این بخشنامه در تاریخ 08/02/94 به تایید ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است.


کد خبر: 258033

وب گردی

وب گردی