تهران- ایسکانیوز: سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه لیست خروجی به باشگاه داده ام و نه لیست ورودی و تا کنون هم برای جذب مهدی رحمتی با او صحبتی نداشته ام.

برانکو ایوانکویچ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز گفت: نظرم را درباره پیام صادقیان قبلا هم اعلام کرده ام و در حال حاضر صحبتی در این باره ندارم اما تا به امروز لیست ورودی و خروجی به باشگاه ارایه نکرده ام و تا پایان فصل صبر خواهم کرد.

وی افزود: باید جز به جز پست ها را با مربیان آنالیز و در صورت نیاز بازیکنان را به باشگاه معرفی کنیم و بیشتر تمرکزمان را روی دو هفته پایانی لیگ برتر و بازی با بنیادکار گذاشته ایم.

ایوانکویچ در رابطه با جذب مهدی رحمتی ادامه داد: صحبتی با این بازیکن نکرده و گفتم که تا پایان لیگ برتر لیستی آماده در دست ندارم.

سر مربی پرسپولیس گفت: با بازیکنان سابق پرسپولیس دیدار کردم و رحمان رضایی هم ابراز تمایل کرده تا نشست دوستانه ای باهم داشته باشیم و تجدید خاطره کنیم. قرار نیست دراین باره به مربیگری در پرسپولیس با او مذاکره کنم.

وی تأکید کرد: دریافتی هایمان بر اساس قرارداد است و طبق آیین نامه باشگاه مطالباتمان را دریافت خواهیم کرد و در حال حاضر تحت قرارداد هستیم.

 

IMG_4838
کد خبر: 259922

وب گردی

وب گردی