تهران- ایسکانیوز: مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد  و اسلامی گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی کیفیت گرا شده است و بیش از دو هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه می کند.


به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حسین غلامرضازاده، مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات گفت: امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب 2000 هزار عنوان کتاب عرضه می شود که شامل همه رشته های دانشگاهی یعنی پنج علوم پایه، پزشکی و ... است.
غلامرضازاده در ادامه بیان کرد: تفاوت امسال با سال های گذشته این است که 700 متر سالن به نام دانشگاه آزاد اسلامی است و تمامی استان ها غرفه دارند. در هر غرفه محصولات آموزشی، فرهنگی، مجلات علمی، محصولات نرم افزاری و... ارائه می‌شود. مثلا در محصولات نرم افزاری عنوان می شود که چگونه ربات بسازیم؟
مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات افزود: در نمایشگاه امسال دست آوردهای پژوهشی هم داریم  و می خواهیم نشان دهیم که مسیر کمی دانشگاه به سمت مسیر کیفی می رود.
حسین غلامرضازاده  در ادامه خاطرنشان کرد: ما از تمامی استان ها خواستیم تا کتاب های دیگر خود که توسط ناشران دیگر چاپ و عرضه شده را در معرض دید قرار دهند. این کتاب‌ها فقط جنبه نمایش دارند و برای فروش نیست.
غلامرضازاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی امسال کیفیت گرا شده است و می خواهیم ظرفیت های علمی را نشان دهیم. دانشگاه به فضای 2هزار متری نیاز دارد که امیدواریم در سال های آینده این اتفاق مهم صورت گیرد.
مدیر کل سازمان چاپ و انتشارات در ادامه تاکید کرد: تمایز مهم غرفه دانشگاه آزاد اسلامی این است که برای معماری از معماری ایرانی و اسلامی استفاده کرده‌ایم که  طراحی آن بسیار جالب و دیدنی است. همچنین محل‌هایی را برای نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفتیم  و بخشی از سالن به استقرار و پذیرایی از خبرنگاران اختصاص دارد.
حسین غلامرضازاده در پایان گفت: عناوین کتاب های دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فنی و مهندسی و انسانی یه ویژه در عرصه دینی و فرهنگی بیشتر است. همچنین تمامی این کتاب‌ها با مشارکت اساتید و دانشجویان تهیه شده است.


کد خبر: 259950

وب گردی

وب گردی