تهران-ایسکانیوز: جشن ولادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت روز استاد با حضور جمعی از اساتید، مسئولان، دانشجویان و کارمندان واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.


کرم اله دانشفرد، معاون فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی با بیان اینکه پدر جایگاه بسیار والایی دارد و تکیه گاه خانواده است، گفت: پاسداشت روز مرد تنها مختص به آقایان نیست، بلکه این روز شامل بانوانی است که علاوه بر مسئولیت های خانواده، پا به پای مردان و چه بسا فراتر از آنان در تمامی عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و .... ایران اسلامی تلاش کرده و با ایستادگی و پایداری خود موجب پیشرفت و سرافرازی این مرز و بوم شده اند.


وی با اشاره به اینکه استاد شهید مطهری شخصی بی نظیر در تاریخ ایران اسلامی بوده است که آثار معنوی ایشان سرمایه ای بزرگ است، تصریح کرد: آشنا کردن جوانان با آثار و اندیشه های این استاد بزرگوار یکی از وظایف مهم ما معلمان است.


دانشفرد افزود: معلمان ارکان اولیه پیشرفت در هر جامعه ای هستند که به کار مقدس پرورش و تربیت نسل های مختلف جامعه برای عهده داری مسئولیتهای مختلف در آینده هستند و پاسداشت این عزیزان از جمله وظایف مهم و ضروری در هر کشوری است.


معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: باید ارج نهادن و توجه به مسائل معلمان و قشر فرهنگی جامعه در کشور نهادینه شود تا این عزیزان که شغل انبیاء را دارند، بتوانند با فراغ خاطر به پروش و تربیت جوانان مبادرت کنند.


وی تمامی اساتید واحد علوم و تحقیقات را نمونه و شایسته تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: معیار انتخاب اساتید براساس ابراز علاقه آنان، تکمیل فرم مربوطه، امتیاز بندی از سوی دانشکده ها و ارائه به ستاد انتخاب استاد نمونه بوده است.


براساس این گزارش در حاشیه این مراسم به پاس تلاش و زحمات اساتید این واحد علوم و تحقیقات، از اساتید برگزیده از جمله ابوسعید رشیدی دانشیار دانشکده فنی و مهندسی، پیمان مهستی دانشیار دانشکده علوم پزشکی، امیرحسین جاوید دانشیار و رئیس دانشکده علوم و فنون دریایی، رضا مقدسی دانشیار دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، کاوه ارزانی استادیار دانشکده مهندسی مواد، بابک قیاسی استادیار دانشکده علوم و مهندسی صنایع غذایی، ، افسانه زمانی مقدم استادیار دانشکده مدیریت و اقتصاد، رضا ارجمندی استادیار دانشکده محیط زیست و انرژی، احمد سالار الهی استادیار مرکز تحقیقات فیزیک و پلاسما و مجید قدسی حسن آباد استادیار دانشکده علوم و فنون دریایی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر: 260108

وب گردی

وب گردی