تهران-ایسکانیوز: ثبت نام در آزمون زبان MSRT از فردا 10 صبح آغاز می شود و تا دوهفته قبل از برگزاری آزمون در تاریخ هشتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز,مدرك زبان MSRT ، مدرك زبان مورد تاييد وزارت علوم است و آزمون آن تقريبا هر ماه به صورت منظم برگزار می شود و تمامی دانشگاه هاي مورد تاييد وزارت علوم و همچنين دانشگاه آزاد اسلامي، اين مدرك را هنگام مصاحبه دكتری معتبر می دانند.

بر اساس این گزارش آزمون زبان MSR از فردا 10 صبح آغاز می شود و تا دوهفته قبل از برگزاری آزمون در تاریخ هشتم خرداد ماه ادامه خواهد داشت که با توجه به اینکه حوزه های اعلام شده دارای ظرفیت محدود هستند, ممکن است قبل از زمان اعلام شده تکمیل ظرفیت شوند.

گفتنی است شهرهای برگزار کننده این آزمون نیز شامل اهواز,مشهد, بیرجند, تبریز, بابلسر, زاهدان, ارومیه, همدان, رشت, اصفهان, اردبیل, کرمانشاه, کرمان, اراک, یزد, قم,  شیراز و کیش است.

لازم به ذکر است ,آزمون MSRT  در هرسال 10 بار برگزار مي شود و شركت در آن محدوديت ندارد و داوطلبان مي توانند تا زمان كسب نمره دلخواه در تمامی آزمون ها شركت كنند.  اما متقاضي در صورت انصراف از آزمون و جابجایی تاریخ نمي تواند هزينه را باز پس گيرد.

 

 
کد خبر: 260115

وب گردی

وب گردی