دانشگاه آزاد اسلامی  با  شعار اصلی دانش، فرهنگ و اقتصاد در بستر آزاد اندیشی و با رویکرد «دانشگاه آزاد حامی صنعت سبز» کار خود را در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آغاز می کند.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، حسین غلامرضازاده، مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این مطلب گفت: امسال در نمایشگاه بین المللی کتاب 2000 عنوان کتاب از سوی دانشگاه آزاد اسلامی عرضه می‌شود که شامل همه رشته‌های دانشگاهی علوم پایه، پزشکی، علوم انسانی، فنی و مهندسی و ... است.


Poster-final-smalغلامرضا زاده خاطرنشان کرد: تفاوت حضور امسال دانشگاه آزاد اسلامی با سال های گذشته این است که  تمامی استان‌ها و واحد های دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و در یک سالن بزرگ انتشارات خود را ارائه می کنند و در هر غرفه
محصولات آموزشی، فرهنگی، مجلات علمی، محصولات نرم افزاری و... ارائه می‌شود.
وی بابیان اینکه علاوه بر تخفیف های مرسوم برای همه بازدید کنندگان سالن دانشگاه آزاد تخفیف های بالایی برای دانشجویان و بویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته است افزود:  دانشگاه امسال در نظر دارد برای عرضه کتاب‌ها از پاکت پلاستیکی استفاده نکند و  به جمع دوستداران طبیعت بپیوندد، و برای همین و با پرهیز از هزینه های اضافی، به طور نمادین
2000 پاکت پارچه‌ای با آرم دانشگاه آزاد اسلامی عرضه خواهد کرد.
وی افزود: همچنین برای اینکه شعار «دانشگاه آزاد حامی صنعت سبز» را اشاعه دهیم،بروشورهایی در حوزه شعار دانشگاه مبنی دانشگاه آزاد حامی صنعت سبز را در پاکت‌ها عرضه خواهیم کرد تا در این زمینه هم فرهنگ سازی شود.
وی درباره کتاب‌های صوتی نیز گفت: امسال برای اولین بار کتاب های صوتی در دانشگاه آزاد اسلامی تولید شده است،  که البته هنوز در مرحله پیمایش نتایج و بازخورد های اولیه است و امیدواریم سال ۹۴ هزاران عنوان کتاب صوتی داشته باشیم.
مدیرکل سازمان چاپ و انتشارات افزود: در نمایشگاه امسال بخشی هم به ارائه دست‌آوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص دارد و حرکت دانشگاه به سمت کیفیت را به نمایش خواهیم گذاشت.
مدیر کل سازمان چاپ و انتشارات در ادامه درباره فضای غرفه دانشگاه آزاد تاکید کرد: ویژگی دیگر و مهم غرفه دانشگاه آزاد اسلامی این است که برای دکور داخلی آن از طرح های معماری ایرانی و اسلامی استفاده کرده‌ایم که طراحی آن بسیار جالب و دیدنی است. حوضی نمادین نماد معماری ایرانی در آنجا خواهد بود و قسمت‌های اداری هم معماری ایرانی خواهد داشت. مچنین
محل‌هایی را برای نقد و بررسی و کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفتیم  و بخشی از سالن به استقرار و پذیرایی از خبرنگاران اختصاص دارد.
وی گفت : عناوین کتاب های دانشگاه آزاد اسلامی در بخش فنی و مهندسی و انسانی یه ویژه در عرصه دینی و فرهنگی بیشتر است. همچنین تمامی این کتاب‌ها با مشارکت اساتید و دانشجویان تهیه شده است.





کد خبر: 261014

وب گردی

وب گردی