رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از تخریب و اعاده وضع به حال سابق 4600 متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.
به گزارش ایسکانیوز، بیژن مقیمی با اعلام این خبر گفت: پس از مدتها پیگیری های حقوقی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات ، سرانجام حکم تخریب و اعاده وضع به حال سابق یک قطعه از اراضی ملی منطقه حفاظت شده ورجین از مراجع قضایی اخذ شد.
وی افزود: صبح امروز با حکم قضایی یک قطعه به مساحت 4600 متر مربع از اراضی قاضی آباد در منطقه حفاظت شده ورجین توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات تخریب و به حال سابق بازگشت.
مقیمی با بیان اینکه این تخریب پس از ماهها تلاش بی وقفه و پیگیریهای مجدانه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات انجام گردید، تصریح کرد: خوشبختانه امروز پس از سالها دست متخلفان از این اراضی ملی کوتاه شد و حقوق مردم به بیت المال بازگشت.
وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و مسئولان محلی خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده سایر اراضی این منطقه با توجه به حساسیت منطقه به جهت زیستگاههای حیات وحش و همچنین اکوسیستم خاص طبیعی در اولویت کاری این اداره قرار دارد که قطعا پس از حصول نتیجه، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر: 261067

وب گردی

وب گردی