سازمان سنجش آموزش كشور درباره اعلام فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفيت، همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارك مورد نياز برای شركت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی وپژوهشی(مصاحبه)آزمون ورودی دوره دكتری«Ph.D» نيمه متمركز سال 1394 اطلاعيه صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز, متن اطلاعیه به این شرح است:

بدين‌وسيله به اطلاع داوطلبانی كه براساس كارنامه نتايج اوليه آزمون ورودی دوره دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1394 مجاز به انتخاب رشته شده و اولويت‌های انتخابی خود را در پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان ثبت کرده‌اند، می رساند كارنامه نتيجه انتخاب رشته كه براساس آن معرفیشدگان چندبرابر ظرفيت برای شركت در مرحله بررسی سوابق علمی آموزشی وپژوهشی (مصاحبه) آزمون مذكور مشخص است بر روی پايگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان قرار دارد.

بنابراین از آن‌دسته از داوطلبانی كه در يك و يا چند كد رشته محل تحصیلی (حداكثر 5 كدرشته‌محل) از رشته امتحانی ذيربط در رديف معرفی شدگان چند برابر ظرفيت  قرار گرفته‌اند، دعوت می شود با توجه به نكات زير و مطابق برنامه زماني مشخص شده مربوط به هر كدرشته محل و همچنين جداول مندرج در ذيل اين اطلاعيه و با همراه داشتن مدارك اعلام شده برای شركت در اين مرحله (بررسیسوابق علمی، آموزشی وپژوهشی) و ساير مراحل پذيرش به موسسات ذيربط مراجعه کنند.

بدیهی است عدم مراجعه براي شركت در مراحل فوق، به منزله انصراف داوطلب از پذيرش در كدرشته‌محل يا كدرشته‌ محلهاي انتخابي مربوط تلقي مي‌شود، ضمناً توجه داوطلبان را به موارد ذيل معطوف میدارد:

(-داوطلبانی که براساس کارنامه منتشره در سایت این سازمان به عنوان معرفی شده یک یا چند کدرشته محل از رشته امتحانی مربوط مشخص شده‌اند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه به پايگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ذیربط مراجعه و نسبت به پرداخت مبلغ تعیین شده در سایت دانشگاه برای شرکت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) اقدام کنند و اصل فیش واریز شده را به همراه مدارک مورد نیاز به همراه داشته و آنرا هنگام شرکت در مصاحبه به مسئول ذیربط تحویل دهند.

گفتنی است هزینه مربوط به این مرحله توسط هیات امناء هر دانشگاه تعیین و در سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

معرفی‌شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای اطلاع بیشتر از شرایط و ضوابط، روز و ساعت مراجعه و همچنین شماره حساب دانشگاه های مربوط لازم است به پايگاه اطلاع رسانی موسسات مراجعه کنند.

- به هنگام گزينش نهاییدر هر كدرشته محل اعلام شده برای داوطلب در اين اطلاعيه، داوطلبانی شركت داده خواهند شد كه نمره مصاحبه آنان توسط موسسه ذيربط به سازمان اعلام گردد و داوطلبانیكه نمره‌ایبرایمصاحبه آنان اعلام نشود از پذيرش در كدرشته آن موسسه حذف خواهند شد.

- بديهي است پس از انقضاي مهلت مقرر براي شركت در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه)، بررسی مدارك و يا هر روش ديگر مطابق آئين‌نامه مربوط، هيچ‌گونه تقاضایی قابل پذيرش نیست. لذا به داوطلبان توصيه مي‌شود كه در مهلت مقرر تعيين شده با به همراه داشتن مدارک و مستندات لازم به دانشگاه مربوط مراجعه نمايند. به مراجعات یا ارائه مدارک پس از تاریخ مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

- آن‌دسته از داوطلباني كه در مرحله بررسی سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی (مصاحبه) شركت و پس از گزينش نهايي در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي دوره دكتري سال 1394 (اعم از دوره¬هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور، غير انتفاعی و يا پرديس خودگردان) قرار گيرند، مجاز به شركت در آزمون دكتریسال 1395 نخواهند بود.

لازم به ذکر است متقاضیان برای در یافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.orgمراجعه کنند

 
کد خبر: 261094

وب گردی

وب گردی