همزمان با برگزاری مراسم رونمایی از تندیس آب در مجموعه ورزشی انقلاب، مردان والیبال ایران بدرقه می‌شوند.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی والیبال کشورمان بامداد یکشنبه 20 ماه جاری جهت برگزاری چند دیدار دوستانه راهی فنلاند و جمهوری چک می‌شود و سپس برای شرکت در لیگ جهانی و رقابت با تیم های امریکا، لهستان و روسیه به این کشورها سفر می کند. مردان والیبال کشورمان پس از برگزاری شش دیدار خارج از خانه از 29 خرداد میزبان این تیم‌ها در سالن 12 هزار نفری آزادی خواهند بود.

براین اساس با هدف تلاش برای صرفه جویی در مصرف آب، 16 اردیبهشت ماه 94  ساعت 16 تا 18 طی مراسمی در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب که با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون رئیس جمهوری، معاونین وزارت ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون والیبال، مدیران بانک سامان، اعضای تیم ملی والیبال کشورمان، اصحاب رسانه و دیگر اعضای خانواده بزرگ والیبال برگزار می شود، ضمن رونمایی از تندیس آب که قرار است این تندیس با شعار "آب هست، ولی کم است" توسط سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان به کاپیتان تیم های حریف ایران اهدا شود، مراسم بدرقه از ملی پوشان انجام خواهد شد.

منصور مومنی مدیر روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بانک سامان در این خصوص اظهار داشت: بانک سامان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و برای ارتقای آگاهی عمومی نسبت به مساله کمبود آب،  تندیسی به‌عنوان نماد "آب" طراحی کرده است که در مسابقات بین‌المللی تیم ملی والیبال، توسط کاپیتان تیم کشورمان به تیم‌های حریف اهدا خواهد شد.

مومنی گفت: بانک سامان در راستای فرهنگ‌سازی برای کاهش مصرف آب و آگاهی‌بخشی عمومی، کمپین «آب هست، ولی کم است» را از سال گذشته به اجرا درآورده است و با توسعه این کمپین تلاش می‌کند در ارتقای آگاهی عمومی در خصوص بهینه‌سازی مصرف آب، نقش موثرتری در سال 94 ایفا کند.

وی افزود: مراسم رونمایی از این تندیس همزمان با بدرقه بازیکنان تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ جهانی 2015، شانزدهم اردیبهشت ماه با حضور جمعی از مقامات ارشد کشوری و مدیران بانک سامان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و ارتباط با مشتریان بانک سامان با اشاره به تداوم حمایت از فدراسیون و تیم‌های ملی والیبال کشورمان برای سومین سال متوالی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، افق دید حمایت و همکاری بانک سامان و فدراسیون والیبال، قرار گرفتن تیم ملی کشورمان روی یکی از سکوهای المپیک 2016 ریودوژانیرو است و با همین هدف، بانک حمایت خود را از فدراسیون والیبال تداوم می بخشد.
کد خبر: 261445

وب گردی

وب گردی