محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته‌ پارالمپیک ایران (NPC) توافقنامه‌ای با سازمان آموزش‌های ویژه‌ ملت‌های آسیا امضا کرد. این توافقنامه با هدف بهبود روابط این دو سازمان در جلسه‌ای در تهران به امضا رسید.

به‌ گزارش ایسکانیوز، انجام این توافق به بهبود وضعیت ورزش افراد ناتوان، کودکان و جوانان کمک می‌کند. خسروی وفا در این باره گفت: این توافقنامه فرصتی برای یافتن پتانسیل‌هاست. از 10 سال قبل تاکنون ما تلاش کردیم تا رابطه خود با سازمان آموزش‌های ویژه‌ را حفظ کنیم. توافقنامه جدید، ارتباطی نزدیکتر بین دو سازمان ایجاد می‌کند.

از سال 1988 تاکنون ورزشکاران پارالمپیک ایران در تمامی مسابقات پارالمپیک تابستانی شرکت کرده‌اند. اکتبر گذشته در مسابقات پاراآسیایی اینچئون ورزشکاران ایران توانستند با 37 مدال طلا، مقام چهارم را کسب کنند.

مجید قدمی یکی از اعضای سازمان آموزش‌های ویژه‌ ملت‌های آسیا نیز در این خصوص گفت: با توجه به روابط خوبی که بین کمیته ملی پارالمپیک (NPC) و سازمان آموزش‌های ویژه‌ وجود دارد ما دور هم جمع شده ایم تا درباره برنامه‌هایی از جمله استعدادیابی صحبت کنیم. با توجه به توافق نامه جدید، مربیان سازمان در کلاسهای آموزشی NPC در ایران شرکت خواهند کرد.

 
کد خبر: 261541

وب گردی

وب گردی