معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: ما از هر ظرفیتی در استان خوزستان برای بهبود کیفیت آموزشی استفاده خواهیم کرد.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: ما از هر ظرفیتی در استان خوزستان برای بهبود کیفیت آموزشی استفاده خواهیم کرد.




به گزارش ایسکانیوز، علی بختیارپور، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، در دیدار ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با مسئولان شرکت سهامی ره‌آوران فنون پتروشیمی در بندر ماهشهر، این استان را صنعتی و قلب تپنده کشور در صنعت و بخش خصوصی خواند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه و بازدید از آزمایشگاه های تخصصی این شرکت گفت: ما در استان خوزستان از هر ظرفیتی برای بهبود کیفیت آموزشی و بالا بردن سطح علمی دانشجویان استفاده کرده و تلاش می کنیم با برقراری ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت و بخش خصوصی، مهارت های فنی دانشجویان را در رشته های فنی و مهندسی افزایش بدهیم.


علی بختیارپور با توجه به برنامه ریزی و تلاش های صورت گرفته در ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در راستای درآمدزایی و کاهش وابستگی به بودجه شهریه ای افزود: برقراری ارتباط دانشگاه با صنعت و بخش خصوصی، شرکت در پروژه های پژوهشی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت نفت در استان خوزستان و جذب دانشجوی خارجی با توجه به هم مرز بودن این استان با کشور عراق از برنامه های ما در این خصوص است.


وی خاطرنشان کرد: در بحث همکاری با شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی اگر چه اولویت با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر است اما در صورت مهیا شدن شرایط این قابلیت وجود دارد که تمام توانمندی های استان خوزستان در این خصوص ورود کرده و دیگر واحدهای دانشگاهی استان خوزستان در زمینه فعالیت های پژوهشی همکاری خواهند کرد.


در ادامه این جلسه مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر از آمادگی کامل این واحد دانشگاهی در خصوص برقراری ارتباط دانشگاه با بخش صنعت خبر داده و گفت: الحمدلله مجوزهای لازم در خصوص انعقاد قرارداد آموزشی و جذب دانشجو از میان کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی مستقر در بندرماهشهر بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر و شرکت ره آوران فنون پتروشیمی از اداره کل حقوقی سازمان مرکزی گرفته شده و ان‌شاءالله در آینده ای نزدیک و پس از تاییدیه نهایی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی این امر با نظارت کامل معاونت سنجش و پذیرش سازمان مرکزی محقق خواهد شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با توجه به رشته های موجود در واحد ماهشهر در گرایش های مختلف فنی و مهندسی افزود: بنا است که پس از عقد تفاهم‌نامه و امضای قرارداد در خصوص جذب دانشجو از بین کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی مستقر در بندرماهشهر اقدام به برگزاری کلاس‌های تئوری در دانشگاه و کلاس های عملی در فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی پیشرفته شرکت ره آوران فنون پتروشیمی خواهیم کرد که این امر قدم بزرگی در راستای درآمدزایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر خواهد بود.



کد خبر: 262064

وب گردی

وب گردی