تهران- ایسکانیوز: با شناسايي يک انباري در سرآسياب ملارد،ماموران پليس آگاهي غرب استان تهران موفق به کشف مقادير زيادي دارو و تجهيزات پزشکي به ارزش 10 ميليارد ريال شدند.


ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پليس آگاهي با بدست آوردن اخبار و اطلاعاتي مبني بر اينکه در سرآسياب ملارد افرادي اقدام به نگهداري دارو و تجهيزات پزشکي قاچاق مي کنند در اين راستا ماموران پليس آگاهي بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


پس از کار اطلاعاتي چند ساعته و شناسايي محل نگهداري تجهيزات پزشکي، ماموران پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضايي به همراه ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهريار به محل اعزام و در بررسي از محل مشخص شد افرادي در انباري اقدام به نگهداري دارو و تجهيزات پزشکي مي کردند در حالي که آنجا فاقد هرگونه تابلو و يا علامتي بود.


در بازرسي پليس از انباري، انواع تجهيزات پزشکي، محصولات دارويي و آرايشي بهداشتي قاچاق و غيرمجاز به ارزش تقريبي 10 ميليارد ريال کشف و مالک انباري به نام «م-خ» دستگير شد.


متهم دستگير شده بدون هيچگونه مجوزي اقدام به نگهداري و توزيع لوازم،محصولات دارويي و آرايشي بهداشتي در فضايي نامطلوب و کاملا غيربهداشتي کرده بود و در بازجويي هاي پليس اعتراف کرد محصولات فوق را از بازار خريداري نموده و براي اين کار هيچگونه مجوزي از سوي نهاد هاي بهداشتي اخذ نکرده است.


در اين راستا پرونده تشکيل و متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.

کد خبر: 26214

وب گردی

وب گردی