رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی آقایان و بانوان تنیس روی میز به خبرنگار ایسکانیوز گفت: برای تیم بانوان، اردویی مشترک با ورزشکاران مجارستان برگزار کردیم. آقایان نیز یک اردوی برون مرزی در مجارستان با تیم‌های اتریش، فنلاند، کانادا، روسیه و مجارستان برگزار کردند که کیفیت بالایی داشت.

احمد سعادتمند افزود: سپس تیم مردان را به مسابقات لوگزامبورگ اعزام کردیم که هم مقام تیمی و هم انفرادی کسب کردند. بعد از بازگشت به ملی‌پوشان پاداش دادیم و بلافاصله آنها را روانه مسابقات کردیم.

وی ادامه داد: تا آخر این ماه، من به همراه دو نفر از اعزای هیات رئیسه به اتریش اعزام می‌شویم تا با این کشور و مجارستان برای جذب بازیکن و مربی و برگزاری کلاس‌های مربی‌گری در جهت ارتقای سطح تنیس روی میز کشورمان قرارداد ببندیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با آخرین رنکینگ اعلام شده این رشته خاطرنشان کرد: اعتراضی را در خصوص محاسبه نشدن امتیازات جام فجر و رقابت‌های لوکزامبورگ در خصوص رنکینگ اعلام شده فرستادیم که در صورت پذیرفته شدن این اعتراض و محاسبه شدن امتیازات آنها، رتبه ما در جدول بالاتر می‌رود.

وی به برنامه فدراسیون برای برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای قدرتمند اشاره کرد و گفت: مکاتباتی با روسیه، چین و کره انجام دادیم تا اردوی مشترکی با این کشورها داشته باشیم. این اتفاق به بازیکنان تنیس روی میز ما کمک می‌کند تا در فشار باشند و بتوانند در مسابقات مختلف، عملکرد خوبی داشته باشند.

سعادتمند در خصوص پیشرفت تنیس روی میز اضافه کرد: در دو سال آینده کشور را به پنج منطقه تقسیم و تجهیزاتی را به نقاط محروم ارسال می کنیم. استعدادیابی را در رده‌های سنی مختلف انجام می‌دهیم و نفرات برتر را به آکادمی بین المللی می‌فرستیم.

وی در پایان گفت: طبق برنامه راهبردی و مدون در طول 6 سال آینده و با برگزاری مسابقات بین‌المللی و آوردن بازیکنان بزرگ جهان برای مسابقات با ملی‌پوشان می‌توانیم جزو 6 کشور برتر آسیا قرار بگیریم.
کد خبر: 262266

وب گردی

وب گردی