عصر امروز مراسم بدرقه تیم ملی والیبال کشورمان با رونمایی از تندیس آب با حضور وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو و رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.
به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که در سالن همایش‌های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد بازیکنان و کادرفنی تیم ملی والیبال ایران که قرار است بامداد یکشنبه 20 اردیبهشت ماه عازم فنلاند شوند حضور یافتند.
در ابتدای مراسم کلیپی از افتخارآفرینی ملی‌پوشان در سال‌های اخیر پخش شد، پس از آن محمود گودرزی وزیر ورزش، حمید چیت‌چیان وزیر نیرو و محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال کشورمان به بیان سخنانی پرداختند.
پس از آن سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان و محمد موسوی روی سن رفته و به همراه دیگر مسئولان از تندیس آب که به شکل قطره بود رونمایی کردند. این مراسم با شعار " آب هست ولی کم است" به پایان رسید.
ملی‌پوشان والیبال کشورمان که قرار است در لیگ جهانی 2015 حضور یابند ابتدا به فنلاند و سپس جمهوری چک می‌روند که دیدارهایی تدارکاتی با تیم‌های ملی این کشورها داشته باشند و پس از آن راهی امریکا می‌شوند تا در لس‌آنجلس نخستین دیدار خود در لیگ جهانی امسال را با تیم ملی امریکا برگزار کنند.

 
کد خبر: 262394

وب گردی

وب گردی