وزیر ورزش و جوانان در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال بیان داشت: والیبال محیط پاکی دارد و امیدوارم مدیران، مربیان و خود بازیکنان تلاش کنند این پاکی را نگه دارند و استمرار بخشند.
به گزارش ایسکانیوز، محمود گودرزی در حاشیه مراسم بدرقه والیبالیست‌ها و رونمایی از تندیس آب گفت: در اقتصاد جهان امروز از چهره‌های مشهور برای فروش کالا و خدمات استفاده می‌کنند. خیلی خوب است با استفاده از این فضا به سمتی برویم تا در حوزه فرهنگی هم برای توسعه امور از چهره‌های مشهور و محبوب استفاده کنیم. خوشبختانه در ایران این کار شروع شده و امیدواریم توسعه پیدا کند.
وی افزود: خوشبختانه ورزشکاران و چهره‌های محبوب والیبال در کوتاه‌مدت در بین مردم ایران و جهان شناخته شده‌اند. ورزشکار بافکر و منش پهلوانی برای مردم الگو است و رفتارشان تقلید می‌شود. طبیعتا اگر آن‌ها رفتارهای شایسته‌ای انجام دهند، بخشی از جامعه نیز آن رفتارها را تکرار می‌کند.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: والیبال ما روبه رشد است و این جای تقدیر دارد، مربیانی که در والیبال داریم باید الگویی برای سایر رشته‌ها که مربی خارجی دارند باشد. کواچ کم حاشیه، متین، محجوب و موقر والگوی مناسبی است. باید از مربیان دیگری مانند ولاسکو که در گذشته در این عرصه کار کردند و زحمت زیادی کشیدند یاد و تشکر کنیم.
گودرزی ادامه داد: والیبال محیط پاکی دارد و امیدوارم مدیران، مربیان و خود بازیکنان تلاش کنند این پاکی را نگه دارند و استمرار بخشند. نسل آینده بسیار مستعد هستند و امیدوارم این نسل از لحاظ فرهنگی و اخلاقی الگو باشد.
کد خبر: 262398

وب گردی

وب گردی