رئیس فدراسیون والیبال در مراسم بدرقه تیم ملی کشورمان عنوان کرد: والیبال ما برای اقشار مختلف به ویژه نسل جوان الگو شده است و حالا که کار فرهنگی می‌کنیم امیدوارم این تیم پیام‌رسان خوبی باشد.
به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم بدرقه و رونمایی از تندیس آب بیان داشت: این مراسم بهانه‌ای برای این که دور هم باشیم و تیم ملی را که یک سال پرفراز و نشیب را پیش رو دارد بدرقه کنیم.
وی افزود: ملی‌پوشان سفر 36 روزه خود را یکشنبه شب آغاز می‌کنند. ابتدا به فنلاند و پس از آن جمهوری چک می‌روند تا خود را برای اولین مسابقه خود در لیگ جهانی که 29 می است آماده کنند، 26 می هم به آمریکا می‌روند چ.ن اولین مسابقه آن ها با تیم ملی این کشور است بعد راهی لهستان می شوند و پس از برگزاری 2 دیدار به روسیه می روند تا 2 بازی هم با تیم ملی روسیه داشتند باشند و پس از آن به تهران برمی گردند تا در 6 دیدار میزبان باشند.
داورزنی ادامه داد: والیبال چه در داخل و چه در خارج توجهی ویژه پیدا کرده طبق آمار فدراسیون جهانی ما در لیگ جهانی 40 میلیون بیننده داخلی، 250 میلیون خارجی داریم و تا 500 میلیون نفر بازی ها را دنبال می کنند.
وی افزود: والیبال ما امروز به یک برند اجتماعی و الگوی برای تمام اقشار به ویژه نسل جوان تبدیل شده، حالا این فرصت فراهم شده کار فرهنگی کنیم، امیدوارم در طرح حمایت از آب پیام رسان خوبی باشیم. اگر کاری از دست والیبال بربیاید برای کمک به دوستان در وزارت نیرو انجام خواهیم داد.
رئیس فدراسیون والیبال درخصوص همگروه های ایران در لیگ جهانی نیز گفت: امسال در گروه سختی هستیم 4 قدرت برتر اول دنیا، ایران، امریکا، لهستان و روسیه در یک گروه قرار گرفته اند آرزو داریم تیم ما خوش بدرخشد و دل مردم را شاد کند.
داورزنی با بیان این که والیبال درهمه رده ها فعال است عنوان کرد: تیم های نوجوانان، جوانان و زیر 23 سال ما نیز مسابقاتی دارند، زیر 23 سال که روز جمعه برای مسابقات قهرمانی آسیا می رود، تیم های نوجوانان و جوانان هم به عنوان قدرت های برتر آسیا قرار است در مسابقات جهانی شرکت کنند. برای همه رده ها آرزوی موفقیت داریم و از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و حامی مالی تیم سپاسگزاری می کنم.
کد خبر: 262402

وب گردی

وب گردی