مدیرکل بیمه‌های اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری از کسر حق بیمه ۲۰ هزار تومانی در قرارداد جدید بیمه تکمیلی خبر داد.


به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، عباس رشیدی در نشست خبری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار داشت: از ابتدای مهرماه سال 93 با تغییر در کتاب ارزشهای نسبی تغییر تعرفه‌های درمانی را داشتیم که در دستور کار ما نیز قرار گرفت و درسال 94 اجرایی می‌شود.


او ادامه داد: ما در قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان برای اعمال جراحی و فوق تخصصی سقف 14 میلیون تومان را در نظر گرفتیم و بسته خدمتی تهیه کردیم که برنده مناقصه آن اول شهریور اعلام می‌شود.


مدیرکل بیمه‌های اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه در سنوات گذشته اصل سه جانبه‌گرایی دولت، صندوق بازنشستگی کشوری و مردم را داشتیم، افزود: دو سال است که کمک دولت در بحث بیمه تکمیلی براساس مصوبات مجلس قطع شده است و ما در این زمینه حدود 400 میلیارد تومان از اعتبارات صندوق هزینه کردیم.


رشیدی همچنین گفت: ما در صندوق بازنشستگی کشوری 22 هزار و 500 نفر بیمار خاص داریم که تا اردیبهشت ماه سال جاری 47 میلیارد تومان بدون سقف برای آنها هزینه کردیم. و حتی یک سند 160 میلیارد تومانی نیز در پرداختی‌های خود داشته‌ایم.


20104

کد خبر: 316176

وب گردی

وب گردی