مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: پیرمرد 84 ساله که به داخل یک چاه در منطقه مسکونی 'رکنی' سقوط کرده بود با کمک عوامل آتش نشانی نجات یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، مسعود دهبانی گفت: شامگاه شنبه هفته جاری خبر سقوط یک پیرمرد به داخل چاه به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی شد.

او اضافه کرد: تیم های آماده آتش نشانی با حضور به موقع در محل بروز این حادثه و استفاده از تجهیزات، پیرمرد را نجات دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تاکیدکرد: این پیرمرد دچار جراحات جزئی در بخش از اعضای بدن شده بود که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

دهبانی با ذکر اینکه علت بروز این حادثه هنوز مشخص نشده است افزود: محل این اتفاق ساختمان در حال احداث و نیمه کاره بوده است.

او در خبر دیگری از رهایی یک راننده محبوس در داخل خودرو خبر داد و گفت: یک دستگاه خودروی پراید با سرعت بالا با یک اصله درخت وسط بلوار در نزدیکی شهر جورقان برخورد کرده بود.

دهبانی اضافه کرد: با توجه به شدت حادثه راننده مجروح در داخل خودرو گیر کرده بود که با کمک عوامل آتش نشانی راننده از داخل خودرو خارج شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اضافه کرد: با توجه به شدت جراحات وارده و مصدومیت شدید راننده پراید، وی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

بیش از 700 عملیات امداد و نجات و اطفای آتش در سه ماه نخست امسال توسط آتش نشانی همدان انجام شده است.

همدان دارای 9 ایستگاه آتش نشانی است.

20102
کد خبر: 316913

وب گردی

وب گردی