ششمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل دی ماه امسال در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، در این نمایشگاه شرکت های فعال تازه ترین دستاوردها و تولیدات خود را در حوزه مدیریت شهری و خدمات شهری وهمچنین شهرداری های کشور فرصت های سرمایه گذاری شهری خود را در معرض دید علاقه مندان قرارخواهند داد.

رویداد بزرگ شهر ایده آل در سال های گذشته با حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متشکل از نمایشگاه همایش ها و نشست های تخصصی حوزه های متنوع شهری برگزار شده است.

مهدی عاطفی مدیر اجرایی ششمین رویداد شهر ایده آل اظهار داشت: این رویداد از 10 دی ماه سال جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز و تا 13 دی ماه بر پاخواهد بود. همزمان با برگزاری این نمایشگاه ششمین همایش شهر ایده آل با حضور شهرداران و مدیران شهری سراسر کشور در حوزه مدیریت شهری نیز 12و13 دی ماه، در مرکز همایش های بین المللیخلیج فارس جزیره کیش برگزار می شود.

Poster-shahre-ideal[1]

عاطفی، با اشاره به ارائه مقالات اساتید و دست اندرکاران مدیریت شهری در این همایش، گفت: برگزاریاین همایش در قالب سخنرانی و ارائه تجربیات موفق در شهرداری ها و همچنین برگزاری کارگاه هایآموزشی اساتید برتر در حوزه مدیریت شهری ازدیگر برنامه های این رویداد دو روزه است.

علاقه مندان برای آگاهی از اطلاعات این رویداد می توانند به نشانی www.idealcity.ir مراجعه نمایند.

401
کد خبر: 318405

وب گردی

وب گردی