فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خوانسار از دستگیری سارقان به عنف در شهرستان خوانسار خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ ولی اروجی گفت : سارقان به عنف که در هفته گذشته و در نیمه شب اقدام به سرقت از منزل یکی از شهروندان و ضرب و جرح وی کرده بودند با اقدامات به موقع پلیسی دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خوانسار در تشریح این خبر گفت: سارقان در ساعت 3 نیمه شب اول مرداد ماه 94 وارد منزل یکی از شهروندان شده و با بستن دست و پای وی و همسرش تقاضای اموال نقدی و طلا و جواهرات را کردند، و پس از ضرب و جرح صاحب خانه و مصدوم کردن وی از محل متواری شدند.

او توضیح داد: با اقدامات ماموران آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر از سارقان شدیم که یکی از آنها دستگیر و به زندان منتقل شده و دیگری آزاد شده است.ودر کل چهار نفر در این برنامه دست داشتند که دو نفر از آنها متواری و در حال پیگیری موضوع هستیم.

سرهنگ اروجی همچنین از دستگیری بزرگترین توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان خوانسار خبرداده و گفت: یکی از بزرگترین توزیع کنند هروئین در خوانسار در هفته گذشته پس از مدتها شناسایی و کنترل نا محسوس دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردید.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان  از کاهش 9 درصدی سرقت ، 6 درصدی تصادفات در چهارماهه اول سال 94 نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داده و گفت: کشف 10 کیلو و 35 گرم مواد مخدر و دستگیری 90 نفر در زمینه با مصرف و فروش مواد مخدر نشان از کاهش آمار مصرف کنندگان دارد.

20102

 
کد خبر: 319065

وب گردی

وب گردی